Cum să pierdeți grăsimea în glezne. Modalități de a pierde grăsimea șoldului

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Cel mai bun arzător de grăsime la stomac sănătos, pnl în...

Exerciții pentru tonifiere Nu este neobișnuit cum să pierdeți grăsimea în glezne aveți părți ale corpului pe care doriți să le schimbați. Chiar dacă oamenii îți spun că ești frumoasă așa cum ești, dacă șoldurile tale largi te fac să te simți conștient de tine și ai vrea să faci ceva în privința lor, nu este nimic în neregulă cu dorința de a-ți îmbunătăți imaginea corpului.

Deși nu vă puteți aștepta să obțineți șolduri mai subțiri prin metode de reducere a punctelor, dvs.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Puteți realiza acest lucru făcând sesiuni cardio regulate, transpirate, arzând mai multe calorii decât consumați și tonifiați nucleul și corpul inferior.

De ce am solduri largi? Potrivit unui studiu publicat în Jurnalul American de Fiziologie, estrogenul poate influența locul în care depozitați grăsimi.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Femeile depozitează adesea grăsime în jurul pelvisului, feselor și zonei coapsei pentru a acționa ca stocare de rezervă pentru necesitățile de energie ale alăptării în caz de sarcină. Cu alte cuvinte, ca femeie, este posibil să aveți șolduri mai late decât omologii dvs.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Modalități de a vă face șoldurile mai mici Dacă doriți să slăbiți pe șolduri, este important să rețineți că dumneavoastră nu poate face acest lucru prin exerciții vizate deoarece reducerea spotului nu funcționează.

Pentru a obține șolduri mai subțiri și mai înguste, va trebui să pierdeți grăsimea corporală din tot corpul. Odată ce începeți să pierdeți grăsimea corporală generală, vă puteți concentra pe exerciții specifice care vă vor ajuta să vă tonificați șoldurile.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Pentru a-ți tăia în mod eficient grăsimea șoldului, Harvard Health Publishing recomandă angajarea în cel puțin 30 de minute de activitate de intensitate ridicată pe zi, cum ar fi mersul cu bicicleta, înotul, jogging-ul sau chiar mersul pe jos. Combinarea cardio-regulată cu antrenamentul de forță exerciții fizice cu greutăți sau cu propria greutate corporală de câteva ori pe săptămână vă va ajuta să pierdeți în greutate, să pierdeți grăsime corporală și să arătați mai subțire peste tot.

Mănâncă o dietă sănătoasă În plus, a mânca corect este cheia în căutarea șoldurilor mai subțiri.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Evitați alimentele care pot duce la adăugarea de burtă și grăsime de șold, cum ar fi alimentele procesate și alimentele cu adaos de zahăr.

Și reduceți alimentele cu grăsimi saturate, care apar în mod natural în unele produse de origine animală.

  • Băuturi pentru a scăpa în jos
  • Hoodia slim cât de mult Cel mai bun arzător de grăsime la stomac sănătos, pnl în
  • Unguent de ardere a grăsimilor
  • Ecoslim y embarazo
  • Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri.
  • Teapigs matcha pierdere în greutate
  • Sfaturi pentru exerciții fizice și dietă pentru pierderea soldurilor largi - Sănătate -
  • Descoperirea cauzei 1 Faceți o întâlnire cu un medic.

Consumați porții mai mici pe tot parcursul zilei spre deosebire de trei mese mari și monitorizați îndeaproape aportul caloric; sa nu uiti asta creând un deficit caloric consumul de mai puține calorii decât arde corpul este trucul pentru a pierde în greutate. Exerciții pentru tonifiere În plus față de implementarea activității fizice de ardere a grăsimilor și a unei diete bine echilibrate în rutina dvs.

Pentru a face o ghemuit, urmați acești pași: Stați cu picioarele puțin mai late decât lățimea șoldului.

Împingeți șoldurile și fesele înapoi și coborâți în jos într-o poziție ghemuită, ca și cum ați sta pe un scaun. Țineți genunchii peste glezne și ajungeți la brațe drept, după cum este necesar, pentru a vă menține echilibrul.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Coborâți în jos, astfel încât coapsele să fie cât mai paralele cu podeaua. Țineți această poziție câteva secunde și apoi apăsați-vă prin călcâie în timp cum să pierdeți grăsimea în glezne reveniți în picioare.

  • Ajută la căldură să- și piardă grăsimea de burtă
  • Șoldurile și coapele unt cele mai uceptibile de a acumula exceul de grăime, în pecial la femei.
  • 7 minute de ardere a grăsimilor
  • 20 lb posturi de pierdere în greutate
  • Pierderea sanatoasa a grasimilor Acolo unde corpul tău stochează grăsime are mult de-a face cu genetică.
  • Creșterea procentajului de grăsime corporală
  • CUM SĂ-MI FAC GLEZNELE MAI SUBȚIRI - YOGA -
  • Ar trebui să știți, însă, că dimensiunea gleznei depinde mult de modul în care sunteți construit.

Informațiiimportante