Se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei

1. Urmăriți aportul de sare.

Deci, nu puteți face nimic pentru a reduce grăsimea pe coapse sau picioare în general, TBH. Asta este pentru ca pierderea de grăsime se întâmplă peste tot pe măsură ce slăbești și nu ai controlul asupra locului sau momentului în care se întâmplă primul.

Și avem grăsime pe tot corpul. Antrenor personal Ben Lauder-DykesCPT, este de acord, adăugând că pierderea de grăsime în general se reduce la cum de a bea cafea pentru a pierde în greutate unui deficit caloric pentru pierderea în greutate.

Și pe măsură ce pierdeți grăsime, vă puteți întări și modela corpul și vă puteți se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei mușchii într-o anumită zonă dorită prin exerciții. Știu, nu exact ceea ce vrei să auzi nu există comenzi rapide, sry!

Dar există câțiva pași pe care îi puteți face pentru a reduce balonarea și inflamația și a vă tonifica picioarele în timp ce Pierzând greutate peste tot.

10 Pasi pentru a scapa de Grasimea de pe Burta

Iată câteva obiceiuri cheie de luat în considerare. Urmăriți aportul de sare.

se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei

Sarea face ca corpul tău să rețină excesul de apă și asta provoacă balonare care poate afecta întregul corp, șoldurile și coapsele incluse. Reduceți limitând alimentele procesate, cum ar fi sosurile, legumele conservate și supele, care sunt adesea încărcate cu sodiu.

Cum pot să-mi pierd grăsimea de șold - Exercitii pentru a Scapa de Aripioare

Adăugați mai mulți electroliți în dieta dumneavoastră. I-ai văzut înăuntru băuturi sportivedar electroliți precum calciu, magneziu și potasiu sunt abundenți în multe alimente sănătoase care ar putea fi deja în dieta ta. Toate acestea - și potasiul, în special - concurează cu sarea.

Verdele cu frunze închise, iaurtul și bananele sunt surse excelente de diferite tipuri de electroliți. Moskovitz spune că toată lumea ar trebui să urmărească nouă porții de fructe și legume în fiecare zi: două până la trei porții cu jumătate de cană de fructe, iar restul de legume o cană crudă sau jumătate de cană gătită.

Reduceți carbohidrații. Când corpul tău transformă carbohidrații în glicogen, acestea sunt stocate împreună cu apă în ficat și mușchi. Asta înseamnă că cu cât mănânci mai mulți carbohidrați, cu atât mai multă apă stochează corpul tău. Ea sugerează obținerea a minimum 75 până la de grame de carbohidrați pe zi, deși unii oameni ar putea avea nevoie de ceva mai mult în funcție de înălțimea, greutatea și nivelul de activitate.

Nu săriți complet cerealele integrale, deoarece acestea sunt o sursă excelentă de umplutură, fibre sănătoase pentru inimă, precum și folat, fier, magneziu, antioxidanți și fitonutrienți.

Dacă nu sunteți sigur de locul dulce al carbohidraților, consultați un nutriționist. Începeți-vă dimineața cu o ceașcă de cafea. Cafeaua are un efect diuretic foarte ușor și poate stimulează-ți metabolismulcorpul tăuarderea grasimiiabilitate și antrenamentele tale.

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac. Anaerob: Rafale de exerciții pentru perioade mai scurte de timp, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT sau antrenamentul de forță. Pentru a vă maximiza rezultatele, este o idee bună să faceți o combinație a acestora atât sub formă de antrenament cardio, cât și de forță. Un studiu a constatat rezultate semnificative de pierdere în greutate atât la bărbați, cât și la femei, după 10 luni de exerciții aerobice. Alte cercetări au descoperit că exercițiile anaerobe precum HIIT sunt eficiente și pentru pierderea de grăsime.

Acestea fiind spuse, există prea multe cafele. Ea sugerează să rămâneți maxim două căni pe zi. Purtati cu voi o sticla de apa. Pare contraintuitiv, dar cu cât bei mai puțină apă, cu atât corpul tău îl ține mai mult. Consumul de multă apă elimină excesul de sare și lichide de care corpul nu are nevoie, reducând balonarea.

Slăbirea coapsei superioare

De asemenea, vă ajută să vă reduceți pofta de mâncare, deoarece deshidratarea imită foamea. Sugerează Moskovitz vizând doi-trei litri pe zi —La capătul superior dacă faci mișcare sau afară este cald.

se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei

Sari peste cocktailuri. Câteva băuturi pot adăuga cu furie o mulțime de calorii la aportul zilnic. Fie că alegeți bere ușoară sau o băutură mixtă, acestea pot adăuga cu ușurință până la cel puțin până la calorii pe băutură, conform Biblioteca Națională de Medicină din SUA.

Nici alimentele pe care alegeți să le mâncați sub influență nu sunt de obicei optime. De se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei, a studiu din jurnal Apetit a constatat că băutorii moderate au fost cu 24 la sută mai predispuși să comande ceva sărat cum ar fi cartofii prăjiți săriți, care ar putea fi singurul produs comestibil la barul local de scufundări, după ce ați băut.

se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei

Și nu doar calitatea mâncării vă afectează greutatea, ci cantitatea pe care o luați, mai ales dacă nu ați început seara cu o masă consistentă.

Așadar, limitarea cantității și frecvenței cu care consumați alcool vă poate ajuta cu orice obiective de slăbire pe care le-ați putea avea. Adăugați cardio în programul dvs.

se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei

Exercitii aerobice este un alt mod de a curăța excesul de sare și lichide, spune Moskowitz. Mai mult, orice activitate care vă mărește ritmul cardiac este, de asemenea, cel mai bun pariu pentru a cheltui calorii și a arde grăsimi corporale - inclusiv pe șolduri și coapse.

Cu cât consumul de calorii se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei mai mare, cu atât puteți crea un deficit caloric mai mare și este mai probabil să pierdeți în greutate - și să reduceți grăsimile peste tot.

Nu uitați: trebuie să rămâneți hidratat. Încercați să beți 16 până la 20 de uncii mai multă apă pe oră de exerciții intense și să mâncați alimente suplimentare cu electroliți dacă o zdrobiți la sala de sport mai mult de o oră.

Încercați să vă urmăriți mesele. Păstrarea unei evidențe zilnice din fiecare aliment pe care îl consumi te ajută să rămâi pe drumul cel bun și să fii responsabil atunci când încerci să elimini grăsimea corporală.

Moskovitz îi place aplicația, deoarece este ușor de utilizat și are estimări pentru majoritatea alimentelor dar și hârtia simplă și veche funcționează bine. Ținerea la curent cu dieta înseamnă, de asemenea, planificarea meselor din timp cât mai des posibil. Mănâncă mai multe fibre și proteine. Proteinăîn special, este esențial pentru construirea mușchiului slab care va face picioarele să arate grozav. Antrenează-ți și întărește-ți coapsele. Deși nu puteți reduce greutatea coapsei, vă puteți antrena mușchii astfel încât să fie puternici.

1. Exerciții pentru a obține coapse subțiri acasă

Țintește-ți coapsele peste tot făcând lunges curtsy, sumo squats, se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei goblet squats.

Concentrați-vă asupra coapselor interioare și exterioare cu lunges laterale și banda ridică partea laterală a piciorului; și lovește-ți hamstrii cu ascensoare, bucle inverse pentru picioare și poduri cu bucle pentru hamstring.

Alegeți exercițiile preferate din fiecare grup și completați fiecare pentru opt până la 12 repetări la greutatea maximă pentru un total de trei până la patru seturi. Ideal, încercați două zile de antrenamente pentru picioare în fiecare săptămână, amestecând mișcări compuse multi-musculare gândiți-vă la genuflexiuni și a lunges cu exerciții mai vizate cum ar fi poduri și bucle de hamstring. Faceți genuflexiuni într-o zi și aruncați se întinde pentru a pierde grăsimea coapsei doua.

Da, îți poți lucra coapsele pentru a construi mușchi și forță, dar nu vrei să faci toate aceleași exerciții. Lauder-Dykes, care este antrenor și antrenor de forță și condiționare la Fhitting Roomun studio de antrenament de înaltă intensitate din New York, spune că cel mai important lucru de făcut este să vă schimbați mișcările. Câteva exemple: Adăugați genuflexiuni frontale la rutina dvs.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Concentrați-vă asupra mișcărilor cu un singur picior cum ar fi lunges și genuflexiuni împărțite și mușchii de stabilitate, inclusiv coapsele interioare și exterioare, se vor declanșa pentru a vă menține stabil, spune Lauder-Dykes. Nu uitați de exercițiile HIIT.

Pentru a obține mai mult bang pentru dolarul dvs. Găsiți modalități de relaxare și recuperare. Stresul poate determina organismul să producă hormoni precum cortizolul, care determină corpul să stocheze grăsime, Angela Fitch, MDvicepreședinte al Asociației de Medicină a Obezității, director asociat al Centrului de Greutate al Spitalului General din Massachusetts și facultate de la Harvard Medical School, a declarat anterior pentru WH.

Uite, nu poți scăpa complet de stres, dar ar trebui să-ți găsești propriile metode personale pentru a-l minimiza. Aveți nevoie de câteva idei? Fă din somn o prioritate.

8 EXERCIȚII PENTRU REDUCEREA GRASIMII A COAPSEI INTERIOARE - Victor Diaconescu

Dacă nu dormi suficient te poate determina să faci alegeri alimentare nesănătoase, spune dr. Fitch, care recomandă cel puțin șapte ore și jumătate pe noapte. Cele Mai Recente Știri.

Informațiiimportante