Cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei, Construirea fundului

cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei

Pagina principala » Sport și fitness » Cum de a pierde grăsimea superioară a coapsei și de a vă face buza mai mare Cum de a pierde grăsimea superioară a coapsei și de a vă face buza mai mare Pentru a pierde simultan grăsimea coapsei și pentru a construi o dimensiune în fund, regimul de antrenament trebuie să includă atât exerciții cardiovasculare, cât și exerciții de greutate.

Nu este posibil să vă orientați coapsele pentru pierderea de grăsimi. Squats sunt un exercițiu excelent pentru a vă face cap la cap arăta mai mare.

Cum să-mi pierd grăsimea superioară a spatelui

Cardio vă va ajuta să creșteți numărul cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei calorii pe care le ardeți pentru a vă susține obiectivele de pierdere a grăsimilor, în timp ce antrenamentul în greutate va construi efectiv dimensiunea gluteus maximus, care este principalul mușchi în cap. Decuparea coapsei Pasul 1: Adăugați antrenamente cardio Includeți trei până la cinci antrenamente cardio în programul dvs.

Asigurați-vă fiecare antrenament ultimele de minute, astfel încât să ardeți suficient de calorii pentru a facilita pierderea de grăsimi. Dacă nu reușești să termini de minute cardio non-stop, împărți antrenamentul în sesiuni separate, mai scurte pe parcursul zilei.

cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei

De exemplu, dacă doriți să faceți exerciții timp de 60 de minute, faceți o sesiune de 30 de minute dimineața și încă 30 de minute seara. Pasul 2: ardeți mai multe calorii Exerciții complete de cardio care sunt cele mai eficiente pentru arderea caloriilor. Potrivit Consiliului American privind exercițiul, cele mai bune activități de ardere a caloriilor includ alergarea sau joggingul, înotul, dansul aerobic și baschetul. Dacă lucrați la o sală de gimnastică, un cățărător eliptic, scari sau biciclete staționare sunt activități cardio eficiente pentru arderea caloriilor.

De asemenea, înotul arde un număr mare de calorii.

Cum poți scăpa de grăsimea de pe coapse în doar 13 minute pe zi

Pasul 3: Reduceți consumul caloric Limitați numărul de calorii pe care le luați în fiecare zi - și alegeți sănătos. Proteinele slabe de calitate includ puiul și tonul; mănâncă-le cu o felie de pâine prăjită de pâine prăjită sau cu biscuiți de grâu.

Nucile, cum ar fi migdalele și nucile, asigură o cantitate mare de proteine. Alte gustări de calitate includ iaurtul cu fructe și untul de arahide cu felii de banane. Construirea fundului Pasul 1: Încurajați pregătirea pentru forță Participați la un antrenament de antrenament de greutate care vizează glutele trei zile pe săptămână.

Cum de a pierde grăsimea coapsei, cum să arzi grăsimea superioară a coapsei

Programați o zi de odihnă între fiecare, astfel încât mușchii glute să aibă posibilitatea de a se vindeca complet. Includeți squats, scuturi împărțite și step-up-uri în antrenamentul de antrenament de greutate, deoarece fiecare dintre ele este eficient în direcția mușchiului dvs.

Efectuați trei până la cinci seturi de opt până la 20 repetări ale fiecărui exercițiu glute pe care îl includeți în antrenament.

cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei

Acest tip de volum de antrenament generează câștiguri de mărime deoarece este eficient la suprasolicitarea fibrelor musculare. Rămâneți între 30 și 90 de secunde între fiecare set.

Pierde grăsime la mijloc

Pasul 2: Alege cele mai bune exerciții pentru fundul tău Scufundări complete, împărțite și scufundări folosind tehnica corectă. Pentru ghemuite, puneți-vă picioarele în șold, apoi îndoiți genunchii și împingeți fundul înapoi, coborându-vă spre podea. Odată ce genunchii sunt îndoiți peste 90 de grade, extindeți genunchii și cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei pentru a vă întoarce la o poziție în picioare.

Efectuați scuturi împărțite prin a intra într-o poziție eșalonată, cu un picior în fața celuilalt și ambele seturi de degetele de la picioare îndreptate direct în față. Îndoiți-vă genunchiul de plumb pentru a vă arunca genunchiul din spate spre podea.

Cum pierd grăsimea superioară a corpului

Extinde-ți genunchiul de plumb să te întorci. Schimbați picioarele după terminarea setului.

cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei

Pregătiți-vă pentru etape în sus prin a vă așeza și a se confrunta cu o cutie sau banc de tip plyo. Puneți un picior complet deasupra cutiei și apoi scoateți piciorul pentru a ridica corpul în sus pe cutie.

Cum să-mi pierd grăsimea superioară a spatelui. Cum arde grăsimea coapsei în mod natural

Păstrați piciorul inițial pe cutie, pe măsură ce cădeți la pământ și apoi repetați, schimbând picioarele numai când ați terminat cu setul. Pasul 3: Combinați cardio și forța Includeți o antrenament de forță și un circuit cardio în regimul dvs.

Un program de antrenament implică desfășurarea unei activități pe o durată scurtă și apoi mutarea imediat în altul.

cum pot pierde grăsimea superioară a coapsei

Veți lovi volumul între exerciții de forță și cardio, completarea fiecăruia timp de 60 de secunde până când veți fi lucrat pentru un total de 30 de minute. Exercițiile cardio pentru antrenamentul dvs. Exerciții de forță eficiente, care țintesc fundul tău, includ ghemuiturile dumbbell, lunges dumbbell, step-up-uri dumbbell, lunges side-dumbbell și deadlifts dumbbell.

Bacsis Dacă puteți face mai mult de 20 repetări ale oricăruia dintre exercițiile de glute, creșteți intensitatea prin menținerea unei perechi de gantere în jos de către părțile dvs.

Informațiiimportante