Hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp. De hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi, un sondaj global din privind tendințele fitnessului a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele emergente ale fitnessuluipe baza răspunsurilor a peste 4.

Deși ghidurile de activitate fizică recomandă în mod tradițional aproximativ 30 de minute de activitate viguroasă cinci zile pe săptămână pentru a maximiza pierderea de grăsime, experții HIIT susțin că mai puțină mișcare este la fel de eficientă dacă nivelul de hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi este suficient de ridicat.

Este cardio HIIT prea bun pentru a fi adevărat?

Puteți împărți o sesiune de jogging de 20 de minute într-o sesiune de 3 minute de salturi pentru a avea aceleași rezultate? Să ne uităm la cardio HIIT mai detaliat și să vedem cum se menține la cardio-ul constant la starea de echilibru în timp ce analizăm dacă este mai bun pentru pierderea de grăsime decât la starea de echilibru.

HIIT este cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?

În aceste zile, antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este la modă. De fapt, un studiu global din hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi tendințele de fitness a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele de fitness emergentepe baza răspunsurilor de peste 4.

Ce este cardio HIIT?

hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi

HIIT este despre intensitate ridicată. Acest lucru înseamnă că pentru fiecare sesiune cardio, faceți câteva scurte scurte de exerciții intercalate cu intervale mai lente. De exemplu, sprintezi cât de repede poți timp de două minute și apoi încetinești până la un jogging pentru următoarele două minute, apoi repeti această secvență. Există mai hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi moduri în care puteți face cardio HIIT.

Puteți face o rutină de alergare cu intervale de sprint, sărind rutina sau încorpora alte mișcări compuse. De exemplu, puteți face intervale de Burpees sau Jumping Jacks cu jogging lent între fiecare. Când faci cardio HIIT, nu hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi trebui să poți purta o conversație. Ar trebui să poți purta o conversație regulată în timp ce faci exerciții fizice, fără a te simți prea respirați.

Care este cel mai bun și mai rapid antrenament pentru pierderea grăsimii pentru începători?

O altă distincție importantă este că HIIT cardio este în principal o activitate anaerobă. Aceasta înseamnă că corpul tău folosește glucoza stocată în mușchi fără să se bazeze prea mult pe oxigen. Aici cererea dvs.

hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că vă veți simți obosit mai repede, deoarece exercițiile anaerobe eliberează o mulțime de acizi lactici un produs rezidual al mecanismului de eliberare a energiei anaerobe.

Gândiți-vă cât de senzație de oboseală și de oboseală vă simțiți după un sprint, spre deosebire de alergarea pe distanțe lungi. Cardio-starea de echilibru sau LISS stare de echilibru de intensitate scăzută este aerobă.

  • Pierde mai multă greutate în frig
  • Are blocknorn sea ajutor cu pierderea în greutate
  • Există vreun motiv pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT?
  • Grasime de pe abdomen, tratament pentru femei barbați: cum sa-și pia… Cele mai bune metode de a scapa de grasimea abdominala si cea viscerala Căi de a pierde grăsime corporală De ce nu reusesti sa slabesti - singurul motiv cele mai bune pastile de dieta uk bursa Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog Pierderea de grăsime în 7 săptămâni.

Aceasta înseamnă că se bazează pe oxigen pentru a elibera energie. Eliberarea de energie este moderată, constantă pe o durată lungă. Alergarea pe distanțe lungi, de exemplu, este aerobă și se consideră cardio la starea de echilibru.

Cea mai importantă distincție finală de făcut este tipul de mușchi pe care îl folosește fiecare dintre ei.

Căi de a pierde grăsime corporală

HIIT cardio se bazează mai mult pe mușchii tăi rapidi. Acestea sunt tipul de mușchi folosiți pentru explozii scurte și intense de exerciții.

LISS cardio se hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi pe mușchii cu mișcare lentă, care sunt folosiți pentru exerciții de rezistență. Mușchii cu mișcare lentă sunt mult mai slabi decât mușchii cu mișcare rapidă, motiv pentru care sprinterii arată mult mai mușchii decât alergătorii pe distanțe lungi.

În cele din urmă, marea întrebare pentru oricine într-o călătorie de slăbire este ce metodă este mai eficientă pentru pierderea de grăsime. Multe studii de cercetare au fost efectuate pe această temă în ultimul deceniu. Într-un studiu, un grup de 43 de femei de ani au fost împărțiți în grupuri - una care a făcut HIIT, alta făcând LISS timp de câteva săptămâni și un al treilea grup de control care nu a făcut exerciții. Masa corporală, procentul de grăsime corporală și grăsimea subcutanată abdominală au fost toate măsurate în grupurile de exerciții.

Durata medie pentru grupul HIIT a fost 36 minuteîn timp ce au fost 68 de minute pentru grupul cardio moderat.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Într-un alt studiu din pe 38 de bărbați supraponderali, s-au realizat reduceri impresionante ale grăsimii corporale printr-un program HIIT. Au urmat o sesiune de 20 de minute HIIT timp de 12 săptămâni. Un alt studiu din a concluzionat că HIIT nu doar cardio reduce considerabil grăsimea corporală într-un timp scurt, dar este și mai eficient pentru persoanele diabetice.

Persoanele diabetice au prezentat reduceri mai mari ale grăsimii subcutanate. Puteți arde aceeași cantitate de grăsime în jumătate din timp. HIIT este chiar mai bun dacă aveți diabet sau rezistență la insulină, deoarece aduce modificări hormonale pozitive.

hiit mai bine pentru pierderea de grăsimi

Este o strategie excelentă de prevenire a diabetului de tip 2 și a bolilor de inimă. Un alt beneficiu al HIIT? Vă crește rata metabolică chiar și după ce ați terminat antrenamentul, deoarece vă crește ritmul cardiac de odihnă.

Numeroase studii de cercetare confirmă acest fenomen că HIIT cardio crește arderea caloriilor în 24 de ore după antrenament. Deci, arzi mai multă energie în timp ce te odihnești în orele de după antrenament, mai mult decât cardio LISS. Deci, dacă acesta este obiectivul dvs. Sunt extrem de intense din punct de vedere fizic.

Probabil te întrebi, ce este HIIT?

De asemenea, acestea sunt dure pentru articulații datorită forțelor de impact ridicate create în exerciții precum Burpees sau Squat Jumps.

Deci, dacă tocmai începeți călătoria dvs. Dacă sunteți deja relativ în formă și sunteți o persoană ocupată, HIIT cardio este perfect.

Arde multe calorii într-un timp scurt și cu atât mai mult după antrenament. Cu toate acestea, dacă aveți probleme legate de articulații, cum ar fi artrita sau suferiți de leziuni, este mai bine să vă țineți de cardio LISS.

Informațiiimportante