Tabata sprints pierdere de grăsime

tabata sprints pierdere de grăsime

Pentru bine. Cel puțin, sunt dacă doriți să vedeți rezultate reale atunci când vine vorba de pierderea de grăsime. Dacă ați citit oricare dintre piesele mele anterioare pe cardio, veți ști că sunt un mare fan al antrenamentului la intervale de intensitate mare HIIT și motivul este simplu: Pentru că funcționează.

HIIT este orice antrenament care implică alternarea între perioada de exercițiu de intensitate mare și exercițiul de intensitate scăzută.

Tabata: antrenamente de 4 minute care arde grăsimea mai bine decât să alergi

De exemplu, un antrenament HIIT foarte de bază ar putea presupune sprintarea timp de 15 secunde, mersul pe jos 25 de secunde, apoi repetarea pentru un total de 15 până la 20 de minute aproximativ. Studiile arată că aceste tipuri de antrenamente sunt semnificativ mai eficiente decât cardio-ul stării de echilibru pentru pierderea de grăsime. De ce?

pierdere în greutate dr lee fresno ca cbd spray oral pentru pierderea în greutate

Pentru că îți cresc metabolismul ore întregi după antrenamentul tău. Acest tabata sprints pierdere de grăsime este denumit consumul excesiv de oxigen post-exercițiu sau EPOC o vom numi tabata sprints pierdere de grăsime afterburn. Este o mină de aur când vine vorba de arderea mai multor calorii pe parcursul zilelor tale.

cum poate pierde greutatea în timp ce alăptează tory johnson pierdere în greutate

Întrebați cât de mult poate HIIT să ne mărească metabolismul? Un altul a constatat că din două grupuri - unul care efectuează exerciții aerobice regulate și altul care efectuează exerciții HIIT - grupul de aerobic a ars cu 48 la sută mai multe calorii pe sesiune decât grupul HIIT.

Dar iată kickerul: grupul HIIT a ars cu la sută mai multe grăsimi în ultimele 15 săptămâni decât primul grup a ars în 20 de săptămâni 2.

Antrenament Tabata - Antrenamentul crocant de 4 minute bine explicat!

Ce fel de antrenamente HIIT putem face, tabata sprints pierdere de grăsime afară de sprint, care produc astfel de rezultate? Intervalele Tabata O modalitate fantastică este prin antrenamentele tabata. Tabata a fost creat la sfârșitul anilor de Irisawa Koichi, antrenorul principal al echipei olimpice japoneze de patinaj de viteză și a fost testat ulterior de antrenorul său de antrenament, Izumi Tabata. Acesta a folosit inițial un ergometru cu ciclu pentru intervalele sale, dar orice exercițiu care produce un nivel ridicat de intensitate poate fi înlocuit.

Intervalele Tabata arată astfel: 20 de secunde de efort total 10 secunde de odihnă Repetați timp de 8 cicluri sau un total de patru minute În acest moment, puteți opri antrenamentul aici sau vă puteți odihni un minut sau două, apoi repetați cele patru minute.

La fel ca HIIT, tabata s-a dovedit a fi eficientă pentru pierderea de grăsime și îmbunătățirea performanței cardiovasculare 3. Cu toate acestea, înainte de a intra în antrenamente tabata, există mai multe greșeli pe care mulți oameni le fac, care trebuie soluționate. Mai jos vom arunca o privire la acestea, apoi vom urmări câteva exemple de antrenamente tabata pentru a le încerca.

Nu Împingeți Suficient Aceasta este greșeala numărul unu pe care o fac majoritatea oamenilor atunci când fac antrenamente tabata.

pierzi inci înainte de greutate eco slim tvi

Vă amintiți cum am vorbit despre intensitate mai devreme? Aici, a face genunchi înalți într-un ritm moderat este nu tipul de intensitate de care avem nevoie atunci când încercăm să profităm la maximum de tabata.

Pierderea de grăsime în 20 de secunde

Pur și simplu, nu ar trebui să puteți vorbi și cu siguranță ar trebui să vă simțiți cu sufletul la gură în timpul unui antrenament tabata. Acesta este motivul pentru care vă tabata sprints pierdere de grăsime să vă creșteți nivelul de fitness cu mișcări de greutate corporală în stil începător în antrenamentele HIIT înainte de a încerca un antrenament tabata complet, complet.

Ritmul cardiac va fi foarte mare, astfel încât sistemul dvs. Motivul pentru care trebuie să te împingi atât de tare în timpul tabatelor este că este cu adevărat singurul mod de a obține rezultatele maxime pe care le cauți într-o perioadă atât de scurtă de timp. Studiile arată că există o corelație directă între intensitatea exercițiului efectuat și rezultatele dvs.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine

În ceea ce privește rezultatele pierderii de grăsime, un studiu de la Universitatea din New South Wales, Științe medicale a constatat că HIIT a ars de trei ori mai multe grăsimi corporale decât cardio-ul stării de echilibru.

Oamenii de știință au studiat două grupuri care s-au exercitat urmând protocoale diferite. Grupul care a alergat pe o bicicletă timp de 8 secunde, urmat de un exercițiu ușor de 12 secunde pentru un total de 20 de minute, tabata sprints pierdere de grăsime pierdut 2,5 kg de grăsime. Între timp, celălalt grup, care a exercitat un ritm continuu și constant timp de 40 de minute, a arătat fără pierderi de grăsime 5. Dacă asta nu este motivația de a împinge puțin mai tare, nu știu ce este!

Nu folosi greutăți Intervalele Tabata sunt clasificate ca un antrenament tabata sprints pierdere de grăsime, care îi împiedică pe mulți să facă orice altceva decât exercițiile cardio tradiționale.

Aceasta este o oportunitate imensă ratată de a vă îmbunătăți jocul de pierdere a grăsimii, în timp ce primiți încă un antrenament aerob.

HIIT Workout - Insane 20 Minute Treadmill Workout

Kettlebells ar putea fi cel mai bun pariu atunci când vorbim despre adăugarea de greutate la antrenamentele tabata, deoarece acestea sunt ușor de manevrat. Gândiți-vă la integrarea exercițiilor cum ar fi leagăne de kettlebell, curăță, propulsoare și rânduri renegate în intervalele dvs.

A crede că Tabata trebuie să aibă un impact ridicat În timp ce mișcările cu impact ridicat, cum ar fi genuflexiunile, sunt o modalitate fantastică de a vă crește ritmul cardiac rapid, în timp ce, de asemenea, construiți mușchi, întregul dvs.

Mișcările cu impact redus, cum ar fi pull-up-urile, leagănele cu kettlebell și plimbările care țin gantere grele vă vor face să vă balansați ritmul cardiac. Ciclismul este, de asemenea, o opțiune atâta timp cât rezistența este suficient de ridicată încât să împingi cu adevărat. Heck, chiar și înotul poate fi transformat într-un antrenament tabata, cu condiția să împingeți suficient de tare. Recuperare insuficientă Dacă tabata sprints pierdere de grăsime v-ați dat seama încă, antrenamentele tabata sunt extrem intens când le faci corect.

Datorită acestei intensități, majoritatea oamenilor văd rezultate rapide. Ar trebui să vă gândiți de două ori înainte de a face acest lucru, deoarece poate deveni rapid prea stresant pentru corp.

Tabata: antrenamente de 4 minute care arde grăsimea mai bine decât să alergi Ce este tutunul? Aceasta este o metodă de antrenament pe intervale de intensitate mare, inventată de medicul japonez Izumi Tabata Izumi Tabata.

În cel mai bun caz, ați putea vedea rezultate excelente pentru o vreme, în timp ce în cel mai rău caz veți deveni răniți, extrem de obosiți sau arși complet. În schimb, încorporează tabata de ori pe săptămână ca o modalitate de a-ți scutura rutina de antrenament și de a spori performanța cardiovasculară și pierderea de grăsime. Crede-mă, dacă faci tabata adevărată, vei vedea în continuare rezultatele dorite cu condiția ca dieta ta și restul programului de antrenament să fie eficiente, desigur.

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.

Folosiți o bandă de alergat Deși voi rămâne întotdeauna pe ideea că orice tip de mișcare este mai bun decât deloc, există moduri în care puteți obține rezultate inferioare din antrenamentele dvs. Acest lucru este valabil mai ales atunci când vine vorba de tabata.

Una dintre cele mai mari modalități de a vă deraia antrenamentul tabata este să tabata sprints pierdere de grăsime o bandă de alergat pentru intervalele dvs. Motivul pentru care sprintul benzii de rulare este o idee proastă atunci când faci tabata este pur și simplu pentru că intervalele active sunt prea scurte pentru o mașină.

pierderea în greutate oceanside pierderea în greutate femme

Gândește-te la asta: câte secunde durează în mod real ca o bandă de alergat să ajungă la o viteză la nivel de sprint? Cinci până la 6 secunde, corect?

Ca să nu mai vorbim, încercarea de a sări și ieși de pe banda de alergare la fiecare jumătate de minut și de a sprinta la viteză maximă poate duce la declanșări și accidentări, tabata sprints pierdere de grăsime nu există timp real pentru a fi conștienți de modul în care vă mișcați. Exemple de moduri de a face intervale Tabata Mai jos sunt două antrenamente tabata pentru a începe. Una nu folosește nicio greutate și se bazează pe o abordare sprinting, în timp ce cealaltă va integra greutăți și mișcări ale întregului corp pentru a vă face să simțiți arsura.

Încălzire Înainte de a începe, este important să întotdeauna, mereu, încălziți-vă înainte de a sări într-un antrenament de intensitate mare. Efectuați cel puțin cinci minute de o încălzire dinamică care include plămâni cu greutate corporală, genuflexiuni, flotări și puțină întindere ușoară pentru a vă circula sângele înainte de a încerca aceste antrenamente tabata.

Pierderea de grăsime în 20 de secunde muscular; Fitness

Tabata cu greutăți Notă: Începătorii trebuie să se mențină la exercițiile de greutate corporală până când își îmbunătățesc nivelul de fitness suficient pentru a crește greutatea și a crește intensitatea tabatelor. Rețineți că puteți face aceste două antrenamente în două moduri diferite.

Prima modalitate este să efectuați un dispozitiv de finisare tabata scurt, de patru minute, folosind doar unul dintre exercițiile enumerate mai jos. Sau, puteți efectua toate cele patru exerciții timp de patru minute cu 20 de secunde de muncă și 10 secunde de odihnă, ceea ce vă va oferi un antrenament de aproximativ 20 de minute, inclusiv perioadele de tabata sprints pierdere de grăsime.

  • Sfaturi pentru creșterea scăderii în greutate
  • Sun chlorella și pierderea în greutate
  • Rata pulsului zonei de ardere a grăsimilor

Kettlebell Swings 4 minute de 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Un minut de odihnă Goblet Squat cu Kettlebell 4 minute tabata sprints pierdere de grăsime 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Un minut de odihnă Renegade Row 4 minute de 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Un minut de odihnă Jump Rope cu genunchii înalți 4 minute de 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Cardio Burn Tabata Alpiniști 4 minute de 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Un minut de odihnă Jump Rope cu genunchii înalți 4 minute de 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Un minut de odihnă Burpee sau Mergând plâns 4 minute de 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Un minut de odihnă Genofexiuni 4 minute de 20 de secunde pornit, 10 secunde de repaus Protocolul Tabata pentru arderea grăsimilor Felicitări dacă ați finalizat tabata sprints pierdere de grăsime și o rundă a unui tabat complet de patru minute - cu adevărat nu sunt o glumă când vine vorba de intensitate!

Din nou, adăugați câteva tabate la rutina dvs. Obțineți ultimul antrenament cardio cu interval de urmărire pentru a arde mai multe grăsimi și pentru a vă îmbunătăți rezistența cardio în doar 5 minute.

  1. Pierdere în greutate 4 lire sterline pe lună
  2. Tabata Antrenamente de 4 minute care arde grăsimea mai bine decât să alergi
  3. Cel mai bun brand de ceai de slăbire
  4. Antrenament complet de corp pentru a pierde grăsime |
  5. Belly fat pierdy ajutor
  6. Pierdere în greutate optifast 12 săptămâni
  7. Pierderea de grăsime în 20 de secunde Modul în care intervalele Tabata vă pot arde depozitele de grăsime - în 20 de secunde.
  8. Antrenamentele pot fi făcute oriunde Rezultatul fascinant al studiului Tabata Instruirea Tabata și-a primit fundamentul științific în celebrul studiu realizat de Dr.

Este o valoare de 19 USD, dar puteți obține Antrenament de explozie cu viteză de interval fără costuri chiar acum Doar faceți clic pe bannerul de mai jos pentru o descărcare instantanee. Yuri Elkaim este unul dintre cei mai de încredere experți în sănătate și fitness din lume.

Informațiiimportante