Pierderea în greutate hindusă. Mantra hindusă pentru pierderea în greutate, Zodia Lotus in Zodiacul Hindus

Mantra hindusă pentru pierderea în greutate. Cădere în greutate rower interior

Cel mai bun plan de dietă indian pentru pierderea în greutate

Linia de jos Bucătăria indiană este cunoscută pentru condimentele sale vibrante, ierburile proaspete și varietatea mare de arome bogate. Deși dietele și preferințele variază în toată India, majoritatea oamenilor urmează o dietă bazată pe plante în primul rând. Dieta tradițională indiană subliniază un aport ridicat de alimente vegetale precum legume, linte și fructe, precum și un consum redus de carne. Cu toate acestea, obezitatea este o problemă în creștere în populația indiană.

Dieta indiană: cel mai bun plan pentru pierderea în greutate

Odată cu disponibilitatea din ce în ce pierderea în greutate hindusă mare de alimente procesate, India a înregistrat o creștere a obezității și a bolilor cronice legate de obezitate, cum ar fi bolile de inimă și diabetul 1, 2. Acest articol explică modul de a urmări o dietă sănătoasă indiană care poate promova pierderea în greutate. Include sugestii pierderea în greutate hindusă alimente și de evitat, precum și un meniu de probă timp de o săptămână. O dietă tradițională sănătoasă indiană Dietele tradiționale indiene bazate pe plante se concentrează pe ingrediente proaspete, întregi - alimente ideale pentru a promova o sănătate optimă.

pierderea în greutate hindusă

De ce mănâncă o dietă indiană bazată pe plante? Dietele pe bază de plante au fost asociate cu multe beneficii pentru sănătate, inclusiv un risc mai mic de boli de inimă, diabet și anumite tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân și de colon 3, 4, 5. În plus, dieta indiană, în special, a fost legată de un risc redus de boală Alzheimer.

pierderea în greutate hindusă

Cercetătorii consideră că acest lucru se datorează consumului redus de carne și accentului pus pe legume și fructe 6. Urmarea unei diete indiene sănătoase pe bază de plante poate contribui nu numai la scăderea riscului de boli cronice, dar poate încuraja și pierderea în greutate. Ce grupuri alimentare include?

LIFE OF HINDUS \u0026 TEMPLE IN KABUL, AFGHANISTAN🇦🇫 pierdere în greutate laxă

Dieta indiană este bogată în alimente nutritive precum cereale, linte, grăsimi sănătoase, legume, lactate și fructe. Dietele majorității indienilor sunt puternic influențate de religie, în special de hinduism. Religia hindusă învață nonviolența și că toate lucrurile vii ar trebui să fie evaluate în egală măsură.

Acesta este motivul pentru care pierderea în greutate hindusă încurajată o dietă lacto-vegetariană, iar consumul de carne, păsări de curte, pește și ouă este descurajat.

Pierderea în greutate hindusă, însă, mănâncă produse lactate. O dietă lacto-vegetariană sănătoasă ar trebui să se concentreze pe cereale, linte, lactate, legume, fructe și grăsimi sănătoase precum uleiul de nucă de cocos.

Condimentele precum turmericul, ardeiul gras, coriandrul, ghimbirul și chimenul sunt în fruntea mâncărurilor tradiționale, adăugând aromă bogată și avantaje nutritive puternice.

Dieta indiană: plan alimentar pe 7 zile

Turmericul, unul dintre cele mai populare condimente utilizate în India, este celebrat pentru proprietățile sale antiinflamatorii, antibacteriene și anticancerigene 7. S-a descoperit că un compus din turmeric numit curcumină combate inflamația în organism, îmbunătățește funcția creierului și reduce factorii de risc ai pierderea în greutate hindusă de inimă 8, 9, Alimente sănătoase pentru a mânca Există multe alimente și băuturi delicioase din care să alegeți atunci când urmați o dietă lacto-vegetariană pentru pierderea în greutate.

pierderea în greutate hindusă

Ce să mănânce Încercați să încorporați următoarele ingrediente în planul pierderea în greutate hindusă. În plus, adăugarea legumelor non-amidonice precum verdeața, vinetele sau roșiile în mesele tale va oferi un impuls de fibre care te poate ajuta să te simți mulțumit o perioadă mai lungă de timp după mâncare. Ce să bei O modalitate ușoară de a reduce din excesul de calorii și zahăr este de a evita băuturile și sucurile îndulcite cu zahăr.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Opțiunile de băuturi sănătoase includ: Apă Apă carbogazoasă Ceai neîndulcit, inclusiv ceaiuri Darjeeling, Assam și Nilgiri rezumat O dietă sănătoasă indiană trebuie să se concentreze pe ingrediente proaspete, cum ar fi legume, fructe, tuberculi, leguminoase, cereale integrale, grăsimi sănătoase și băuturi neîndulcite.

Alimente nesănătoase de evitat Alegerea alimentelor și a băuturilor extrem de pierderea în greutate hindusă, încărcate cu zahăr sau cu conținut ridicat de calorii vă pot sabota eforturile kayak pierde în greutate pierdere în greutate.

pierderea în greutate hindusă

Nu numai că produsele precum bomboanele, mâncarea prăjită și soda nu sunt bune pentru pierderea în greutate - nu sunt bune pentru sănătatea generală. Mâncarea prea multă mâncare procesată și produse încărcate cu îndulcitori poate crește riscul de boli cronice.

De exemplu, consumul de băuturi îndulcite cu zahăr, cum ar fi soda, pumnul de fructe și sucurile în fiecare zi a fost asociat cu riscuri crescute de diabet, obezitate și boli de inimă În plus, consumul de alimente nesănătoase vă poate îngreuna pierderea de grăsime și menținerea unei greutăți sănătoase.

Rezultatele dietei indiene

Un meniu de sănătos indian pentru o săptămână Mai jos este un meniu sănătos de probă indian de o săptămână, care se concentrează pe mâncarea proaspătă, hrănitoare. Îl puteți ajusta în funcție de nevoile dvs. Acest lucru vă va menține să te simți pierderea în greutate hindusă pe parcursul zilei și va reduce șansele de a supraalimenta. Opțiuni sănătoase pentru gustări Înlocuirea gustărilor bogate în calorii, zaharoase, cu opțiuni mai sănătoase, poate promova scăderea în greutate și vă poate ajuta să vă mențineți pe cale să atingeți obiectivele de pierdere în greutate.

pierderea în greutate hindusă

La fel ca mesele, gustările hrănitoare ar trebui să se învârtă în jurul ingredientelor proaspete. Iată câteva idei de gustări prietenoase pentru pierderea în greutate: Mână mică de nuci Fructe feliate cu iaurt neindulcit Chaat vegetal.

Informațiiimportante