Squat provocare pentru a pierde în greutate, Squats &Amp; Lunges Pentru A Pierde In Greutate De Pe Coapse Si Solduri -

Ghemuiți-vă înainte după rezultatele provocării de ghemuit de 30 de zile

slimming biserica street blackpool

Squat variații pentru chipsuri, solduri, și coapse by Paige Waehner 1 - Squat de bază iStockphoto Squats sunt unul dintre cele mai bune exerciții de corp inferioare pe care le puteți face. De ce? Unul dintre motive este faptul că squats sunt un exercițiu multi-articulat, compus care vizează toți mușchii majori ai corpului inferior, șoldurile, glutele și coapsele.

Exerciții pentru a pierde grăsime de pe șolduri și picioare subțiri Video de antrenament format din 6 exerciții de intensitate ridicată pentru a vă îmbunătăți picioarele și fesierii.

Această versiune, care nu necesită greutăți sau echipament altul decât un scauneste excelentă pentru începători, pentru oricine are probleme de genunchi sau pentru cei supraponderali și are nevoie de un sprijin mai mic.

Este, de asemenea, minunat pentru oricine dorește să adauge mai multă funcționalitate în viața lor, deoarece mimează mișcările pe care le facem de fiecare dată când ne așezăm sau ne ridicăm.

slimming criolipoliza

Așezați un scaun chiar în spatele dvs. Acordați-i absului și păstrați-i bine în timp ce îndoiți genunchii și înclinați lent spre scaun.

Provocarea de squats este motivația de care aveți nevoie Astăzi vom face ceva mult mai intens. Vreau să luați cu mine provocarea celor de squats. Pare intens și da, știu că va fi. Dar dacă îți spui minții că poți face acest lucru, mușchii tăi vor asculta. Și știu că poți persevera și cuceri această provocare de de squats.

Trimiteți șoldurile înapoi ținând capul în sus și trunchiul drept. Puteți extinde brațele dacă aceasta ajută la echilibru.

  • Ghemuiți-vă înainte după rezultatele provocării de ghemuit de 30 de zile
  • Pagina principala Ghemuitul: de ce ar trebui să-l încercați?
  • Squat variații pentru chipsuri, solduri, și coapse
  • Pierdere în greutate fără motiv
  • Exerciții pentru a pierde grăsime din șolduri și picioare subțiri Deporlovers
  • Squats și lunges nu sunt întotdeauna distractiv, dar ele sunt foarte eficiente pentru a remodela picioarele și șoldurile.
  • Poate msm să provoace pierderea în greutate

Stați scurt pe scaun și apoi împingeți glutele să urcați din scaun și să începeți să extindeți picioarele. Extindeți complet picioarele până când vă întoarceți în poziție verticală, dar nu blocați genunchii.

Repetați acest lucru pentru seturi de repetări.

pierderea în greutate sfaturi pentru adolescentă

Pentru a progresa, ghemuit până când sunteți doar plutind peste scaun, dar nu ședinței până în jos. Puteți deține greutăți pentru intensitate adăugată. Asigurați-vă că trimiteți șoldurile înapoi pentru a evita durerile de genunchi. O opțiune este de a ține o gantere sau un kettlebell așa cum este imaginat aici pe măsură ce vă alăturați, ceea ce reprezintă o modalitate excelentă de a adăuga intensitate fără a pune sarcină suplimentară pe coloana vertebrală ca în barbell squats jos.

Squats pentru coapsa exterioară

Iată cum se face: Stați cu picioarele șoldului sau umărului. Țineți o gantere mijlocie grea în fața corpului, cu brațele drepte și coatele ușor îndoite. Îndoiți genunchii și coborâți într-un ghemuit. Opriți când genunchii sunt la un unghi de 90 de grade sau înainte de a vă pierde arcul natural al spatelui.

Contractați glutele și picioarele în timp ce stabilizați corpul cu un trunchi puternic.

Provocare de 4 săptămâni în ghemuit pentru a pierde în greutate

Întoarceți-vă încet în sus fără a bloca genunchii și repetați pentru seturi de repetări. Puteți să le țineți fie lângă dvs. Holding dumbbells este doar o modalitate de a adăuga intensitate la antrenamentele tale și de a construi mușchii în glutes, solduri și coapse. Țineți gantere medii până la greutăți în fiecare mână chiar în afara coapsei sau cu brațe îndoite deasupra umerilor. În partea de jos a mișcării, asigurați-vă că vă luați șoldurile înapoi, de parcă ați fi pe un scaun.

Evitați îndoirea genunchilor astfel încât acestea să meargă înainte. Sculele Barbell sunt o mare plus față de un antrenament, cu condiția să le faceți corect.

De ce ghemuit, fata?

Adăugarea unei greutăți la umerii dvs. Așezați mreana chiar deasupra umerilor, pe mușchii trapeziusului adică partea de "masă" a umerilor.

pierde în greutate cu arzătoare de grăsime

Dacă vă simțiți incomod, puteți folosi un tampon pentru a vă proteja spatele. Aveți grijă când faceți acest exercițiu pentru prima dată.

burner de grăsime eksi

Începeți cu o greutate redusă, puteți să vă ocupați cu ușurință și să vă squat provocare pentru a pierde în greutate cu ușurință formarea perfectă înainte de a vă deplasa la barje mai grele. Masina Smith este alcătuită dintr-un suport cu o bară suspendată, care se mișcă în sus și în jos pe rulouri de oțel.

De ce faceți acest exercițiu ?

Există pești de siguranță acolo pentru a prinde greutatea, dacă este necesar, ceea ce face grozav pentru cei care doresc să ridice grele, dar nu au spotter la îndemână.

Squat-ul Smith Machine este similar cu un squat barbell, dar ar trebui să perfecționați acea eczema după pierderea în greutate și să dezvoltați echilibrul și simțul exercițiului înainte de a vă deplasa la mașina Smith.

  1. Его партнер поймет, что АНБ не несет за нее ответственности.
  2. Va adăuga medicamente să mă ajute să pierd greutatea
  3. Cara minum slimming ceai yang benar

Plasați bara chiar deasupra umerilor pe mușchii trapezius adică partea "carne" a umerilor. Rețineți că unele mașini Smith vor reduce greutatea barei și unii nu vor avea grijă atunci când adaugă greutatea prima dată.

  • Motivația de care ai nevoie este de Squats Challenge - Fitneass
  • Pagina principala Încercați această provocare de 4 săptămâni pentru a pierde în greutate și a fi bootylicious Cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate sunt cele care nu numai că arde calorii și grăsime, dar creează și tonus muscular sexy.
  • Squats &Amp; Lunges Pentru A Pierde In Greutate De Pe Coapse Si Solduri -
  • Greu de pierdut în greutate la 26
  • Încercați această provocare de 4 săptămâni pentru a pierde în greutate și a fi bootylicious
  • Pagina principala Squat înainte după: rezultatele provocării de 30 de zile de squat Să ai coapse și fese ferme, mulți bărbați și femei în vis.
  • Amberen pentru revizuirile privind pierderea în greutate

O notă: există o controversă legată de mașina Smith și de faptul că unii cred că îi ia corpul printr-o mișcare nenaturală de mișcare, care poate cauza leziuni și dezechilibre. Squat provocare pentru a pierde în greutate o varietate de squats în antrenamente și vă puteți menține corpul echilibrat și puternic.

cea mai bună pierdere în greutate tampa

Aceasta poate fi o variantă plăcută de adăugat la rutina dvs. Doar aveți grijă atunci când coborâți și mergeți numai până când flexibilitatea va permite.

Iată cum: Începeți într-o poziție largă, cu picioarele aflate la un unghi confortabil. Genunchii dvs.

Lista de mai jos este împărțită în opțiuni pentru începători, intermediari și avansați, dar nu ezitați să vă amestecați și să vă potriviți în funcție de nivelul de fitness și preferințele dvs. Variații pentru ghemuit începători Dacă învățați încă o formă adecvată sau vă reveniți după o vătămare cu medicul bine, bineînțelesîncepeți cu una dintre aceste patru variante. Scaun ghemuit Această variație este menită să vă învețe o formă adecvată de ghemuire în timp ce vă construiți forța în fesieri și ischiori. Stați la câțiva centimetri distanță de marginea unui scaun sau a unei bănci. Așezați șoldurile pe spate și așezați-vă pe marginea scaunului.

Pentru a adăuga greutate, puteți ține gantere pe coapsele superioare, o singură dumbbell în față sau o barbell pe umeri sau în spatele capului.

Informațiiimportante