Studiu de pierdere a grăsimilor sprint

studiu de pierdere a grăsimilor sprint

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Instruire Vrei să sari mai sus și să sprintezi mai repede? Ai fi greu să găsești un atlet care să spună nu acestei întrebări.

studiu de pierdere a grăsimilor sprint wonder natura slimming ceaiul pe bază de plante

De aceea, veniți la STACK în căutarea celor mai moderne metode de antrenament pentru a îmbunătăți aceste abilități atletice esențiale. Da, puteți și ar trebui să vă optimizați performanța cu antrenamentul. Dar există o modalitate simplă de a garanta sprinturi mai rapide și salturi mai mari pe care mulți dintre voi le trec cu vederea. Și asta înseamnă să slăbești.

Sprinting Declanșează o mai mare pierdere de grăsime

Vrei să sari mai sus și să sprintezi mai repede? Un studiu din pus în evidență recent de cercetătorul de forță și condiționare Chris Beardsley a analizat două grupuri de sportivi de pistă.

studiu de pierdere a grăsimilor sprint pierderea în greutate realitatea

Timp de patru săptămâni, un grup a redus de calorii pe zi, în timp ce celălalt grup a redus de calorii pe zi, limitându-și aportul de carbohidrați și grăsimi. După patru săptămâni, grupul de de calorii a pierdut în medie puțin mai puțin de 5 kilograme aproximativ o lire din asta era mușchiiar grupul de de calorii a pierdut puțin sub o lire aproximativ jumătate din acesta a fost mușchi. Cercetătorii au testat apoi înălțimea de salt verticală a sportivului și sprintul de 20 de metri.

Cardio-ul de stat constant nu este suficient

S-ar putea să nu pară prea mult, dar asta înseamnă încă 1,8 inci pe o verticală de studiu de pierdere a grăsimilor sprint inci sau 0,09 secunde de la o liniuță de 4,5 secunde de 40 de curți. Nu prea ponosit pentru a pierde doar câteva kilograme.

studiu de pierdere a grăsimilor sprint gui pi pierdere în greutate

Ceea ce este deosebit de interesant este performanța îmbunătățită, în ciuda unei pierderi mici de masă musculară. Acest lucru arată că este bine să pierdeți mușchi când tăiați greutatea, atâta timp cât majoritatea studiu de pierdere a grăsimilor sprint în greutate provine din grăsimi. Deci, ce ar trebui să faci?

Pagina principala » Sport și fitness » O simplă schimbare care va maximiza pierderea de grăsimi O simplă schimbare care va maximiza pierderea de grăsimi Dacă urcați pe eliptic sau treadmill și zonei afară timp de 30 de minute, strategia de antrenament are nevoie de ajutor - mai ales dacă obiectivul dvs. Tot ce ai nevoie este un mic amendament: antrenament de interval.

Iată câteva sfaturi pentru a pierde în greutate în mod corespunzător ca sportiv: Stabiliți dacă aveți de pierdut în greutate. Ești deja slabă?

Pierdere formare grăsime

Aveți nevoie de câteva kilograme în plus pe cadru pentru a vă juca poziția la un nivel înalt? Vă va aduce beneficii pe teren o mică creștere a vitezei și înălțimii săriturilor?

studiu de pierdere a grăsimilor sprint pierderea în greutate nu renunță niciodată

Acestea sunt tipurile de întrebări pe care ar trebui să le puneți și ar trebui să conducă la un motiv definitiv pentru reducerea greutății, cum ar fi maximizarea numărului dvs. Nu puteți consuma prea puțin combustibil atunci când aveți un program plin de practici, antrenamente și jocuri.

Sprinting declanșează o pierdere mai mare a grăsimilor

Găsiți o dietă și o rutină de antrenament care funcționează pentru dvs. Deși grupul de succes din studiu reduce de calorii pe zi, asta nu înseamnă că trebuie să faci același lucru. Dacă nu sunteți restricționat de timp, vă puteți reduce caloriile cusau oricât de multe funcționează pentru dvs.

Doar asigurați-vă că urmați aceste 7 reguli nutriționale pentru sportivi.

  • Sprint de formare a rezultatelor pierdere de grăsime Pierdere formare grăsime Add: unisoc6 - Date: - Views: - Clicks: De asemenea, se crede că pentru a îmbunătăți performanța fizică, deoarece acționează ca un stimulent.
  • Planul tău pentru arzătorul de grăsime din burtă Nu orice tip de antrenament care promite să fie un mare arzător de grăsime pe burtă este greșit - unele tipuri de exerciții s-au dovedit clinic a fi deosebit de eficiente în topirea grăsimii abdominale.
  • Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™
  • Sprint de formare a rezultatelor pierdere de grăsime |

De asemenea, este posibil să creșteți intensitatea antrenamentelor sau să adăugați unele condiții suplimentare pentru a ajuta la procesul de pierdere a grăsimii. Dar pierderea în greutate utilizând alli face schimbări majore antrenamentelor. Amintiți-vă, sunteți un atlet și trebuie să vă antrenați pentru a îmbunătăți performanța sportivă, nu pentru a acoperi o revistă de fitness.

Starea cardio la starea de echilibru nu este suficientă

Dacă nu ai de zeci de kilograme de slăbit, este posibil să poți face exact aceleași antrenamente și să te bazezi pur și simplu pe nutriția ta. Dacă nu, încercați să adăugați câteva superseturicircuite sau condiționare după ridicări pentru a arde studiu de pierdere a grăsimilor sprint în plus.

studiu de pierdere a grăsimilor sprint corp slim fast tem nas farmacias

Nu face jogging. Din orice motiv, primul lucru pe care îl fac oamenii atunci când încearcă să slăbească este joggingul. Nu cădea în această capcană.

studiu de pierdere a grăsimilor sprint am nevoie de pierderea grăsimii de burtă

Joggingul vă va bate corpul, vă va încetini și vă poate determina să vă aruncați mai mult mușchi. Există alte modalități mai bune de a pierde în greutate, cum ar fi concentrarea asupra dietei și ridicarea greutăților.

Informațiiimportante