Pierde grăsimea de burtă tare

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Updated: Jan 8 De ce este importanta pierderea în greutate? Aflați ce cauzează acumularea de grăsime abdominală, riscurile pentru sănătate pe care le prezintă pentru bărbați și ce puteți face pentru a pierde kilogramele în plus.

  • Pierderea în Greutate De ce unii bărbați au burta tare și de ce este periculoasă!
  • De ce au bărbații burta „mare și tare”?
  • Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | filme-gratis-online.ro
  • Burta tare - Clinici
  • Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi.
  • Grasimea abdominala
  • Stresul poate produce ronţăieli compulsive.

O dimensiune a taliei mai mare de cm indică faptul că un bărbat prezintă un risc crescut de diabet zaharat de tip 2 și boli de inimă. Această burtă umflată, fermă se datorează unei suprapuneri de grăsime viscerală, care se află adânc în interiorul trunchiului tău înconjurat de organele interne.

Grasimea viscerală - spre deosebire de grăsimea subcutanată care se află sub piele pe abdomen, șolduri, coapse și brațe - secretă hormoni și compuși care generează inflamație, care contribuie la bolile cardiace.

pierde grăsimea de burtă tare

Bărbații sunt mai predispuși genetic să stocheze grăsime în intestin, mai degrabă decât corpul inferior, iar anumite obiceiuri de stil de viață agravează acumularea de greutate în mijloc.

Îmbătrânirea și hormonii predispun la acumularea de grăsime!

În timp ce femeile tind să crească în greutate în șolduri și coapse - în special în timpul anilor de naștere pentru a susține sarcina și alăptarea - bărbații predispuși să acumuleze grăsimi în burtă.

Hormonii conduc la depozitele de grăsimi ale femeilor în corpul inferior, pierde grăsimea de burtă tare de ce bărbații depozitează grăsimea în burtă sunt neclare, deoarece nu oferă nici un avantaj fiziologic.

Căi de a pierde grăsime corporală

Pe masura ce inainteaza in varsta bărbații au mai multe sanse de a dezvolta o burta mare. După vârsta de 40 de ani, reducerea naturală a testosteronului înseamnă că excesul de calorii este adesea stocat ca grăsime viscerală. Îmbătrânirea te face să pierzi în mod natural masa musculara. Musculatura menține metabolismul și arderile. Când pierdeți acest mușchi - aproximativ 1 kg pe an după vârsta de 30 de ani - metabolismul dumneavoastră scade și devine mai ușor să acumulati grăsime, care de multe ori merge direct la burtă la bărbați.

Obiceiurile alimentare și grăsimea de pe burta.

Cuvinte cheie de căutare

În timp ce dacă mâncați pierde grăsimea de burtă tare mult din orice produs alimentar poate provoca creșterea în greutate, unele alimente sunt mai susceptibile de a duce la acumularea de grăsimi de burtă decât altele.

Băuturile îmbogățite cu zahăr, inclusiv sifon, sucuri de fructe și băuturi energizante, conțin numeroase calorii, încurajând creșterea în greutate.

pierde grăsimea de burtă tare

Bea apa sau ceaiul din plante neindulcit in loc de sifon pentru a ajuta la reducerea caloriilor si pentru a pierde in greutate. Intr-o problema din a Jurnalului American de Nutritie Clinica, cercetatorii au descoperit ca consumul crescut de boabe rafinate se coreleaza cu o cantitate mai mare de grasime pe burta, in timp ce un consum crescut de cereale integrale nu a pierderea rapidă a sănătății femeilor. Includeți prea multe legume apoase, fibroase la mese - vă vor ajuta să vă umpleți fără prea multe calorii.

Motive funcționale

Consumă grăsimi polinesaturate din nuci, somon și semințe. Optați pentru carne mai slabă, cum ar fi piept de pui, friptură și pește alb, peste coaste, piept și coapse de pui.

pierde grăsimea de burtă tare

Miscarea vă ajută să vă reduceți mărimea generală, în special o burtă tare, grăsimea. Grasimile viscerale sunt deosebit de receptive la dieta clasică și la exercițiile fizice. Nu trebuie să deveniți maratonist pentru a vedea beneficii. Lucrați până la de minute pe săptămână de exerciții de intensitate moderată, cum ar fi mersul pe jos, pentru a preveni câștigurile suplimentare.

Comentează

Alegerea stilului de viață Fumatul prezintă numeroase riscuri pentru sănătate - puteți număra o creștere a conținutului de grăsime viscerală printre acestea. A dormi prea puțin sau prea mult, de asemenea, vă poate determina să depuneți mai multă grăsime viscerală, potrivit unui studiu publicat în în Sleep. Cercetatorii au descoperit ca, dupa cinci ani în care in mod constant s-au inregistrat mai putin de sase ore sau mai mult de noua ore pierde grăsimea de burtă tare somn pe noapte a dus la o cantitate mai mare de grasime abdominala la persoanele mai tinere de 40 de ani.

Stresul este, de asemenea, un motiv pentru care bărbații bărbați devin grei și graș. Prea multe facturi sau termene de lucru vă pot determina să vă pompați hormonul cortizol, care este asociat cu creșterea viscerală a grăsimii.

Post not marked as liked1 Recent Posts.

Informațiiimportante