Table subțiri pierdere în greutate,

table subțiri pierdere în greutate

Instrucțiuni eficiente pentru pierderea in greutate

Afla greutatea ta ideala. Rapid si usorIunie 6 reguli de pierdere în greutate table subțiri pierdere în greutate uitat Shutterstock Probabil că nu există un singur subiect care să fie la fel de plin de concepții greșite, neînțelegeri și mitologie dreaptă ca pierderea în greutate.

Unele dintre acestea sunt pur și simplu sfaturi vechi, care au fost demontate; unii sunt gândirea tradițională care nu a fost niciodată întemeiată într-adevăr în știință, iar altele este puțin mai mult decât gândirea doritoare. Indiferent de unde provin, iată 6 isme de pierdere în greutate pe care le poți odihni o dată pentru totdeauna. Scoateți-vă drumul cu ghidul nostru la îndemână!

40 de zile de pierdere în greutate post

Mitul nr. Pentru a fi corect, această concepție greșită a fost susținută de mai bine de un deceniu de cercetători, oameni de știință, guvern, chiar și persoane necunoscute ale străzii, dar haideți să încercăm din nou: mâncarea de grăsime nu vă îngrașă. Chiar și departamentele de agricultură și sănătate din SUA și servicii umane au ridicat limita consumului zilnic de grăsime.

table subțiri pierdere în greutate

Ai nevoie de inspirație? Încercați The Good Fat Cookbook Ai nevoie de grăsime pentru funcționarea de bază, precum și pentru un metabolism sănătos.

table subțiri pierdere în greutate

Într-un studiu publicat în Jurnalul Asociației Medicale Americane, cercetătorii au descoperit că atunci când dieters-urile au urmat o dietă cu conținut scăzut de grăsimi timp de patru săptămâni, table subțiri pierdere în greutate lor a luat o scufundare dramatică a nasului, lăsându-i să ardă cu de calorii mai puțin - cantitatea arsă de-a lungul a 30 de ani.

De asemenea, a perturbat hormonii importanți care mențin nivelul colesterolului și al insulinei sub control.

table subțiri pierdere în greutate

Pentru pierderea în greutate reală, urmați modelul mediteranean, cu greșeală îndelungată. Într-un studiu de cinci ani, realizat pe 7. Aici se întâmplă: ni s-a spus de zeci de ani că fiecare table subțiri pierdere în greutate de greutate corporală este egală cu 3. Abia acum știm că această ecuație este un pic de fum și oglinzi, deoarece de calorii sub formă de broccoli și somon vor avea un impact mult diferit asupra poftei de mâncare, metabolismului, energiei și depozitului de grăsimi decât de calorii din cartoful prăjit și cheesecake-ul francez.

De fapt, deoarece fibra din alimentele cu conținut ridicat de fibre nu este digerată, iar proteina este multă muncă pentru digerarea corpului tău, nici măcar nu primești toate cele de calorii din cele anterioare. Asta nu înseamnă că ai o trecere gratuită pentru a fi ignorat de calorii.

Ce trebuie să știți dacă sunteți obsedat de pierderea în greutate | Blogul rugăciunii

Dar lecția de a lua table subțiri pierdere în greutate este că ar trebui să le faci să conteze sub formă de alimente întregi, neprocesate, precum legume, pește, păsări de curte și carne, nuci și semințe, fructe și cereale integrale.

Pentru a fi corect, au existat unele dovezi în acea perioadă de timp că consumul mai devreme în timpul zilei poate ajuta la gestionarea greutății.

Eu în ziua a 6-a de post: Înainte să țin postul, m-am documentat cât am putut de mult, am citit câteva articole despre subiect și am urmărit experiența altora, ceea ce vă recomand și vouă. Am golit tot ce mai era în frigider, mi-am cumpărat.

Dar concluziile ferme au fost foarte greu de ajuns. Și, desigur, există câteva milioane de europeni slabi, târziu, care pot atesta faptul că această regulă grea și rapidă este orice.

table subțiri pierdere în greutate

Pe plan științific, un studiu de la Universitatea Evreiască din Israel a descoperit că Ramadanul care practică musulmanii unde postulează în timpul zilei și se sărbătoresc la mesele grele de seară cu carbohidrați aveau pofte și hormoni sățioși mai sănătoși, precum și talie mai mică, în comparație.

Aceste concluzii au fost răscolite de un studiu italian care a constatat, de asemenea, că cei care și-au mâncat mesele principale după 6 au ars mai multe grăsimi decât cei care mâncau mai devreme.

Când pierderea în greutate interferează cu performanța Actualizat: 29 august Un atlet de o anumită greutate va performa în mod necesar mai puțin decât omologul său mai subțire?

Cercetările efectuate pe șoareci au descoperit recent că, chiar și atunci când animalele mâncau același număr total de calorii, șoarecii care aveau aportul alimentar limitat la o fereastră de 12 ore erau mai sănătoși și mai slabi decât cei care nu aveau limitări de timp. În special, când șoarecii au schimbat locurile în a doua jumătate a studiului, cei care s-au împachetat cu grăsime în timpul zilelor libere de mâncare au scăzut repede în greutate odată ce au table subțiri pierdere în greutate să urmeze o bufă de mâncare.

Cele mai bune oferte din categorie

Shutterstock Repetați după mine: Nu puteți să mergeți cu o dietă proastă. Pe care îl știm cu toții, cu toate că nu vrem să credem. Scuze, este adevărat. De aceea, unele persoane chiar cresc în greutate atunci când încep să călărească pentru pierderea în greutate - compensează excesiv.

Informație

Acele de calorii pe care le arzi în timpul orei pe bicicletă sunt destul de ușor de șters cu o brioșă și o mare latté după aceea. Bicicleta este importantă; în ceea ce privește pierderea în greutate, ceea ce pui pe farfurie este cu atât mai mult. Shutterstock Dieters iubesc demonii.

table subțiri pierdere în greutate

Astăzi, mulți care și-au permis grăsimea să revină în viața lor, au dat carbohidrați la bord, învinovățind această sursă majoră de glicogen pentru neplăcerile lor de la talie. Deși este adevărat table subțiri pierdere în greutate milioane de americani au înnebunit - și au văzut numerele la scară tendință în sus, ca urmare - în timpul nebuniei cu conținut scăzut de grăsimi, cu conținut ridicat de carbohidrați, carbohidrații aparțin încă din dieta unui călăreț.

table subțiri pierdere în greutate

Într-un studiu realizat pe peste Cheia este desigur rezultatele pierderii în greutate în 8 săptămâni și calitatea carbohidratului.

Un alt studiu a descoperit că oamenii care încercau să slăbească, care mâncau alimente din grâu integral, au pierdut mai multe grăsimi pe parcursul a 12 săptămâni decât cei care consumau alimente rafinate.

Amintiți-vă, de asemenea, carbohidrații sunt sub multe forme, inclusiv fructe, leguminoase, fasole și legume.

Informațiiimportante