Pierderea în greutate din cauza lipsei de somn, Lipsa somnului si cresterea in greutate

Lipsa somnului și scăderea în greutate

Lifestyle Desi putina lume stie, unul dintre factorii esentiali pentru sanatate il reprezinta somnul - calitatea si cantitatea sunt ambele importante.

Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient. Uneori vrei să mănânci mai puțin și să te miști mai mult, dar pare imposibil să faci acest lucru.

Chiar si cei care vor sa slabeasca trebuie sa tina cont de faptul ca lipsa somnului impiedica pierderea in greutate si chiar poate duce la o acumulare de kilograme deoarece somnul are un rol important in reglarea apetitului si a glicemiei lipsa somnului afecteaza secretia hormonilor grelina si leptina, implicati in reglarea apetitului si satietatii.

Un somn regulat, de calitate buna, are un rol esential in functionarea creierului, starea de bine, sanatatea fizica, imunitate, performanta de zi cu zi si chiar siguranta foarte multe accidente de munca si de circulatie au loc din cauza lipsei somnului!

pierde greutatea de burtă inferioară

In timpul somnului, in organism se desfasoara activitati fizice si mentale importante: corpul nostru se odihneste, isi conserva energia, scazand tensiunea, pulsul, frecventa respiratiei si temperatura corpului. In tot acest timp creierul ramane activ - fixeaza amintirile, restaureaza informatiile uitate in timpul zilei si se pierderea în greutate din cauza lipsei de somn de procesele legate de crestere.

pierderea în greutate haloperidol

In plus, in timpul somnului are loc o curatare atat la nivelul creierului, cat si la nivelul intregului corp - sunt eliminate elementele toxice sau reziduale si se repara sau inlocuiesc celule si tesuturi. Daca aveti perioade mai lungi de timp in care somnul va este intrerupt sau nu dormiti suficient, procesele fizice si mentale vor fi afectate si creste riscul de a dezvolta probleme de sanatate pe termen lung.

băuturi sănătoase de scădere în greutate

In cazul copiilor si adolescentilor lipsa somnului poate avea efect asupra sanatatii, cresterii, comportamentului si adaptarii sociale fata de colegi. Somnul neefectuat se acumuleaza si formeaza o datorie.

pierde un om de grăsime de sân

Daca pierdeti cate 2 ore de somn pe noapte, dupa o sapatamana veti avea o datorie de 14 ore de somn. Aceasta datorie nu se poate sterge decat prin efectuarea orelor lipsa de somn.

Sus - Dormiti suficiente ore. Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte. Totusi, cel mai bun mod de a sti daca sunteti odihniti, este de a observa nivelul de energie resimtit pe tot parcursul unei zile.

Altfel, continuand in acelasi mod, puteti ajunge la deprivare de somn. Efectul negativ al lipsei de somn poate fi imediat, atunci cand, de exemplu, aveti un accident deoarece viteza de reactie este mai mica, sau pe termen lung, caz in care apar diferite probleme cronice de sanatate.

poate nescafe cafea arde grăsime

Pentru a corecta lipsa de somn aveti nevoie de minim 2 nopti succesive in care sa dormiti bine cel putin 7,5 ore Consecintele lipsei somnului somnolenta excesiva in timpul zilei, oboseala si letargie dureri de cap dimineata memorie slaba si dificultati de concentrare crestere in greutate - apetit crescut datorat dezechilibrului hormonal si mai multe ore de veghe in pierderea în greutate din cauza lipsei de somn se mananca mai mult depresie si anxietate probleme cronice de sanatate precum obezitatea, diabetul, bolile ajuta puggle să piardă în greutate cresterea riscului de a forma dependenta fata de alcool sau droguri risc crescut de accidente de circulatie sau la munca probleme de relationare De cat somn avem nevoie?

Daca nu reusiti singuri, apelati la un medic sau specialist in domeniul sanatatii, pentru a identifica factorii care va perturba somnul si a trata problemele existente.

pierderea în greutate după ce a fost sobru

Neglijarea acestui aspect poate duce la aparitia unor probleme de sanatate serioase. Distribuie postarea:.

Informațiiimportante