Doriți să pierdeți grăsimea corporală

Vrei să pierzi grăsimea corporală?

doriți să pierdeți grăsimea corporală

Specialistul recomandă șase pași doriți să pierdeți grăsimea corporală corporală are funcția de a acoperi articulațiile, de a proteja organele și de a controla temperatura corpului; în plus, este combustibilul de rezervă al corpului nostru.

Arderea grăsimii corporale este întotdeauna o muncă grea, întrucât a face acest lucru într-un mod greșit ne poate afecta fizicul și chiar, poate fi dăunător sănătății.

doriți să pierdeți grăsimea corporală

Conform expert în nutriție Verónica Pereira, exces de grăsime corporală vă poate afecta sănătatea, ducând la probleme cardiovasculare, inflamații și diabet. Acesta este motivul pentru care mențineți o dietă echilibrată, vă va permite să aveți doar grăsimea necesară corpului.

doriți să pierdeți grăsimea corporală

Antrenează forța Greutățile sunt mai bune decât cardio pentru arderea grăsimilor și menținerea masei musculare. Fă HIIT Este un antrenament la intervale de intensitate mare, excelent atunci când vine vorba de pierderea grăsimilor, deoarece crește oxidarea grăsimilor la persoanele supraponderale.

Nu beți caloriile Treceți peste băuturile zaharoase, cum ar fi sifon, suc sau ceai. Aceste băuturi sunt bogate în calorii doriți să pierdeți grăsimea corporală vă împiedică să vă simțiți plini, ceea ce este cheia pentru a evita anxietatea, cel mai rău dușman al dietelor.

doriți să pierdeți grăsimea corporală

Dormi mai bine Asigură-te că ai o noapte bună. A nu dormi corect vă afectează performanța și eliberarea hormonilor responsabili de sinteza proteinelor; În plus, un somn slab crește riscul de obezitate și diabet de tip 2. Leonardo Rocha recomandă între 7 și 9 ore de somn pe noapte, fără nicio distragere sau lumină care poate preveni somnul profund.

Informațiiimportante