Raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi

raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi

Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții? Cum să vă distribuiți macronutrienții pentru a slăbi în mod eficient? Sau câștigă mușchi în mod optim?

Calculator Calorii

Când începem o dietă sau un program de construire a mușchilor, începem neapărat prin schimbarea dietei. Mai echilibrat, mai sănătos, bogat în vitamine și minerale, etc Dar ce zici de macronutrienți, care este cel mai bun raport de aplicat pentru a ne optimiza rezultatele? Proteine, grăsimi, carbohidrați Cum să treceți de la început?

raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi modalități de îndepărtare a grăsimilor din sos

Dacă nu ați făcut deja: răspundeți la acest mini-test care vă va permite să știți unde vă aflați și să identificați punctele pe care trebuie să le lucrați ca prioritate pentru a obține corpul dorit durata estimată: 1 min. Ca de obicei, puteți găsi un pic de raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi pe internet. Deci, cum scapi de toate acestea? Cum să găsești raportul potrivit pentru TINE? Deci, acesta este primul lucru de văzut: ce aport zilnic de calorii corespunde situației dumneavoastră?

Puteți găsi cu ușurință calculatoare ca acesta care vă vor oferi o primă aproximare a aportului zilnic de energie. De asemenea, această valoare nu este precisă pentru toată lumea. Aceasta este o aproximare.

raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi exfat slăbire

S-ar putea să fiți deasupra sau dedesubt în realitate. Prin urmare, ar trebui testat și ajustat în funcție de sentimente și rezultate. Ceea ce ne-ar oferi, de exemplu, aproximativ de calorii pe zi pentru o persoană cu cheltuieli energetice de de calorii pe zi. Datorită acestui deficit caloric, sunteți acum pe drumul cel bun pentru a slăbi în mod eficient. Dar hei, acesta este doar pasul de bază.

Interesant

Pentru ca pierderea în greutate să fie eficientă și rezultatele să fie acolo mai repede, trebuie să vă uitați la macronutrienți. Pentru a le distribui astfel încât să ne optimizăm rezultatele. Multe lucruri vă vor influența distribuția ideală a macronutrienților. Morfologia, metabolismul, activitatea fizică, obiceiurile alimentare, Pe deasupra, Pe măsură ce corpul și obiceiurile tale se schimbă și raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi, se va schimba și distribuția ideală.

De aici și apariția platourilor, unde încetinirea pierderii în greutate pe care o observăm după un timp - care se poate datora și altor fenomene. În plus, cazul dvs. Și, prin urmare, veți avea mai multe dificultăți în a descoperi raportul ideal.

  • Pierde în greutate 40 de kilograme în 3 luni
  • Стратмор отсутствующе смотрел на стену.
  • За восемь месяцев работы в лаборатории Фил Чатрукьян никогда не видел цифр в графе отсчета часов на мониторе «ТРАНСТЕКСТА» что-либо иное, кроме двух нулей.
  • Deficitul caloric. Cum sa setezi cea mai buna dieta de slabit (pentru tine)
  • Он опять перегнул палку.

Complicat toate acestea, nu? Problema este că nu este o știință exactă. Ca și în cazul deficitului de va ajuta lysine să- mi pierd greutatea, tot ce putem oferi este o aproximare. Cu siguranță, această aproximare va fi aproape de realitate pentru o mulțime de oameni.

raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi nu pierdeți în greutate după naștere

Dar vor exista întotdeauna cazuri speciale care sunt mai complexe decât altele. Astfel, ne îndreptăm treptat către o nouă ramură a nutriției: macro-morfo-nutriția nu există cu adevărat ca termen și nu raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi nicio legătură cu morfo-nutriția, care este foarte discutabilă.

Acest termen înseamnă că raportul macronutrienților va varia în funcție de morfotipuri.

Aportul de calorii contează mai mult decât proporția de macronutrienți pentru pierderea de grăsimi

Fiecare tip de morfologie denotă o reacție diferită la diferiți macronutrienți. Iată cele 3 tipuri teoretice de morfologii cunoscute: mai ales să nu fie luat la propriu, acesta este doar o bază pentru muncă, despre asta vom vorbi mai târziu Ectomorf: Subțire în mod natural, cu o cutie toracică îngustă. Ectomorfe poate mânca mult fără să se îngrășeze mult. De asemenea, planul lor de dietă ar trebui să fie destul de caloric, cu o mulțime de mese și bogat în carbohidrați.

Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs. Unele recomandări sunt specifice, în timp ce altele lasă o fereastră mare pentru experimentare. În cele din urmă, trebuie să vă dați seama ce funcționează cel mai bine pentru corpul vostru. Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs. Corpul tău are nevoie de cantități mari din acestea pentru energie.

Putem deduce că ectomorfii au un toleranță ridicată la carbohidrați și metabolism rapid. Acestea sunt datele care ne interesează, deoarece vorbim despre pierderea în greutate mai mult decât despre creșterea în greutate.

  1. Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate | Nutriție | June
  2. Josh a pierdut greutatea pe fratele mare
  3. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Mesomorf: Mesomorfii sunt natural musculos si atletic. Acest morfotip are destul de multe avantaje: nu are nu este nevoie de o dietă strictă, trebuie doar să mănânce o dietă sănătoasă și echilibrată. Are și un ușor de câștigat masă sau de uscat. Aproape doar modularea caloriilor dvs.

Macronutrienții și pierderea în greutate ce să înțelegem

El absoarbe și asimilează foarte bine proteinele. Excesul de carbohidrați îl face să îngrășeze destul de ușor.

DESI NUTRITION- MACRO-NUTRIENTS// CUTTING//BULKING[HINDI] PART 2

Deci au o toleranță moderată la carbohidrați precum și un metabolism mediu. Endomorf: În mod natural larg și gros, endomorful are o bază mare ușurința de a câștiga masă musculară. Cu toate acestea, dacă nu este atent, va avea și el tendinta de a lua multa grasime în același timp. Endomorfii au o toleranță scăzută la carbohidrați precum și un metabolism lent.

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire?

În plus, endomorful nu are o sensibilitate optimă la insulină, ceea ce scade eficiența alimentării cu nutrienți musculari. Excesul de nutrienți utilizat pentru producerea de țesut adipos - grăsime. Prin urmare, endomorful trebuie să-și reducă cantitatea totală de carbohidrați și să-i mărească calitatea - pe lângă limitarea aportului de grăsimi, acest lucru va preveni retenția de apă, care este importantă pentru acest tip de corp.

  • Pierdere în greutate 123 lbs
  • Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire.
  • Немец не ожидал такого оборота.
  • 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism
  • Целясь в торс, он сводил к минимуму возможность промаха в вертикальной и горизонтальной плоскостях.

Doar o bază de lucru, pentru a începe undeva în funcție de situația ta. Raportul ideal de macronutrienți va varia, de asemenea, pe măsură ce progresați: Învățând despre clasificarea morfotipurilor, putem fi conduși să credem că apartenența la o astfel de categorie ne face neeligibili pentru anumite tipuri de fizică.

raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi provigil ajuta la pierderea în greutate

E greșit. Oricare ar fi constituția ta, oricare ar fi situația ta actuală, ai loc de manevră, loc de îmbunătățire. Pleacă cu o anumită ușurință și în avans. Dar nu trebuie să fim descurajați pentru toate acestea. Ce este necesar este să vă oferiți mijloacele necesare pentru a reuși: antrenați-vă în mod regulat, urmăriți-vă dieta, odihniți-vă etc.

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților. Acestea sunt substanțe nutritive pe care organismul dumneavoastră le solicită în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume, carbohidrații, grăsimile și proteinele. Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul tău are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele.

Indiferent de situația dvs. Diferențele se vor vedea în principal în viteza cu care veți ajunge la rezultat, nu în rezultatul final în sine. Apoi, așa cum am spus mai sus: teoria morfotipurilor nu este o știință exactă.

Înainte de a ne gândi la macronutrienți, trebuie să începem deja cu caloriile:

Nu este în totalitate greșit - oferă o idee - dar este incomplet. În realitate, nu suntem neapărat într-unul dintre cele trei morfotipuri.

Realitatea este mult mai complexă decât atât.

raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi arzătoare bune de grăsime pentru bărbați

Putem fi, și este aproape întotdeauna cazul, o combinație de morfotipuri, la diferite niveluri. Ceea ce face și problema distribuției macronutrienților mult mai complexă. Prin urmare, trebuie raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi ne gândim la o altă abordare.

Informațiiimportante