Cum să pierdeți greutatea sănătoasă în timpul alăptării. Suplimente pentru pierderea în greutate în timpul alăptării - Sănătate -

Alimente de evitat în timpul alăptării

3 detalii despre pierderea în greutate după naștere

Alimentație sănătoasă în timpul alăptării Alimentație sănătoasă în timpul alăptării Alimentația sănătoasă devine dublă importantă atunci când cum să pierdeți greutatea sănătoasă în timpul alăptării femeie își așteaptă un copil.

Dar chiar și în timpul alăptării, copilul mănâncă direct prin laptele matern. Aflați aici cu ce alimente ar trebui să fiți atenți, cât de mari sunt nevoile dvs.

  1. PIERDEȚI GREUTATEA îN TIMPUL ALĂPTĂRII - GINECOLOGIE ȘI OBSTETRICĂ
  2. Pierderi rapide privind pierderea în greutate
  3. Adresați-vă medicului dumneavoastră care suplimente vă recomandă.
  4. Alimentație Sănătoasă în Timpul Alăptării
  5. Burner de grăsime eksi
  6. Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.

Necesarul de calorii în timpul alăptării este mai mare decât de obicei. Este cel mai bun mod de a asigura aprovizionarea mamei și a copilului cu toți nutrienții importanți.

Suplimente pentru pierderea în greutate în timpul alăptării

Mai presus de toate, asigurați-vă că mâncați fructe și legume de mai multe ori pe zi. Vă recomandăm cel puțin 5 porții pe zi, o porție fiind ceea ce se potrivește într-una dintre mâini.

cum să pierdeți greutatea sănătoasă în timpul alăptării cele mai bune arzătoare de grăsime fără ephedra

Pentru produsele cu cereale, alege varianta integrală a cerealelor cât mai des posibil. Produsele din cereale integrale sau cerealele integrale conțin mai mulți nutrienți și, de asemenea, vă mențin plin pentru mai mult timp.

Alimente de evitat în alăptare pentru bunăstarea sugarului

Nevoia de produse lactate, făină de ovăz, migdale și legume verzi este ceva mai mare în timpul alăptării decât de obicei, deoarece ai nevoie de mai mult calciu, la fel ca în sarcină.

Necesarul zilnic de fier trebuie acoperit de carne, leguminoase, legume verzi, mei și fructe uscate.

Pierdeți greutatea în timpul alăptării

De asemenea, la gustări nu ar trebui să descurajați alăptarea - gustările bune includ iaurt, pâine de cereale integrale cu salată și ton, spreaduri vegetariene și bineînțeles fructe și legume. Pe de altă parte, ar trebui să fii atent la zahăr și grăsimi. Necesarul de lichide este, de asemenea, puțin mai mare la femeile care alăptează. Deci, bea cel puțin 2 litri de apă, ceai neîndulcit sau sucuri de fructe în fiecare zi!

Sfat: aveți nevoie de mai multe proteine pentru producția de lapte.

Cum să pierdeți în greutate în timpul alăptării fără a reduce cantitatea de lapte

Pentru a răspunde cererii crescute, ar trebui, de asemenea, consumat lapte, lapte de unt, iaurt, brânză, pește de mare și cereale integrale. Sfat: Pe lângă necesitatea crescută de vitamine, nevoia de acid folic crește în timpul alăptării. De aceea, trebuie consumate și roșii, conopidă, mazăre, spanac, căpșuni, struguri sau pâine din cereale integrale. Sfat: Conținutul de iod trebuie să fie luat în considerare și în timpul alăptării și poate fi influențat pozitiv de consumul de pește de mare și animale marine, precum și de lapte și produse lactate.

Important: prin alăptarea și producerea laptelui, organismul pierde tot mai mult lichid. Prin urmare, ar trebui să consumați, de asemenea, cel puțin litri de apă, ceaiuri sau sucuri de fructe neîndulcite zilnic. Dacă mâncați vegetarieni sau vegani, ar trebui să acordați mai multă atenție unei alimentări adecvate a celor mai importanți nutrienți și cel mai bine este să discutați acest lucru cu un medic sau nutriționist.

Alimente de evitat în timpul alăptării

Nu acoperiți aceste nevoi suplimentare cu dulciuri și alimente grase, ci cu alimente echilibrate de înaltă calitate! Informații: Dacă necesarul zilnic de calorii este de aproximativ 2.

cum să pierdeți greutatea sănătoasă în timpul alăptării 42 nu pot pierde în greutate

Ar trebui să evitați aceste alimente Ca și în sarcină, alcoolul și cofeina trebuie consumate cât mai puțin sau chiar cât mai puțin. Unii copii sunt sensibili la alimentele flatulente, cum ar fi ceapa, varza și leguminoasele. Observați dacă copilul dvs. La unii copii, de exemplu, partea inferioară devine mai rapidă dacă mama mănâncă alimente foarte acide, cum ar fi roșiile sau citricele. Aveți grijă aici și reduceți aceste alimente în caz de îndoială.

Deseori auzi de la femeile care alăptează că alimentele picante sau picante îl fac pe copil să fie nervos sau neliniștit.

Alăptarea și pierderea în greutate

Informații: Broccoli, varză, ceapă și, de asemenea, varza de Bruxelles pot fi declanșatoare comune pentru colici. Pierdeți greutatea în timpul alăptării Desigur, fiecare femeie vrea să scape cât mai repede de kilogramele de sarcină.

Cu toate acestea, alăptarea nu este un moment bun pentru dietele radicale și pentru dieta. Pe de o parte, riscați cum să pierdeți greutatea sănătoasă în timpul alăptării consumați prea puțini nutrienți dacă vă restricționați prea mult. Pe de altă parte, atunci când se descompun grăsimile, se eliberează toxine care pot intra în laptele matern. Dacă mănânci după apetit, de obicei, pierzi în greutate încet în timp ce alăptezi.

cum să pierdeți greutatea sănătoasă în timpul alăptării pierderea de grăsime corporală pe tren

Important: Dacă totuși doriți să reduceți aportul de calorii în timpul alăptării, ar trebui să așteptați cel puțin săptămâni după naștere, altfel acest lucru poate avea un efect negativ asupra producției de lapte.

Rating: Ø 3.

Informațiiimportante