Faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate. Cum sa faci o dieta sanatoasa pentru a pierde in greutate - Color Lumea

Pierde mult în greutate vara - Sfaturi -

faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate

Avertizare Vara este plină de distracție! Petreceri, înot, plajă și altele asemenea fac din vară cea mai plăcută vară a anului! Dar vara este și sezonul în care mâncarea este delicioasă, dar nu atât de bună dacă încercați să slăbiți, cum ar fi carnea procesată pentru coacere, înghețata și băuturile reci cu zahăr.

Planul dvs. Pentru a pierde mult în greutate vara, trebuie să fii atent cu ceea ce mănânci și exercitați activ în mod regulat. Pași Metoda 1 din 4: Pregătiți-vă pentru pierderea în greutate Cunoașteți greutatea potrivită tipului dvs. Pentru a vă determina obiectivul pentru o greutate sănătoasă, trebuie să utilizați indicele de masă corporală IMCun indicator al grăsimii corporale. IMC-ul unei persoane este calculat ca greutatea sa kg împărțit la pătratul înălțimii sale m.

Determinați greutatea dorită în kilograme și împărțiți-o la înălțimea dvs. Creșteți sau pierdeți cantitatea dorită de greutate pentru a se potrivi cu un IMC considerat sănătos: Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal.

faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate

Un IMC de 18,9 este normal sau sănătos. Pe lângă găsirea unei greutăți sănătoase, trebuie să fii și realist. Dacă sunteți la doar o lună distanță de vară și totuși trebuie să slăbiți aproape 50 kg pentru a ajunge la greutatea dorită, poate fi necesar să vă gândiți să vă stabiliți un obiectiv mai mic, mai ușor de realizat. Aflați câte calorii trebuie să mâncați și câte calorii să ardeți. Cu cât reduceți mai multe calorii, cu atât pierdeți în greutate; cu faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate acestea, este important să mâncați nu mai puțin decât rata metabolică bazală BMRcantitatea de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa corect în repaus.

Această cifră poate fi calculată folosind calculatorul online BMR. În general, nu trebuie să pierdeți mai mult de 0,5 kg până la 1 kg pe săptămână. În fiecare săptămână, pierderea de 0,5 kg la 1 kg este o rată sănătoasă de slăbire; Orice rata de scădere în greutate mai rapidă decât aceasta este o schimbare bruscă și ar putea fi un semn că corpul tău nu primește nutrienții de care are nevoie. Pentru a face acest lucru, trebuie să încercați să tăiați de calorii pe zi și să ardeți încă de calorii.

Acest raport va reduce numărul de calorii necesare pentru a pierde 0,5 kg pe săptămână. Înțelegeți și urmăriți aportul de calorii.

În lunile de vară, există atât de multe ocazii de luat masa, care sunt grătar, petrecere la piscină, petrecere cu înghețată, petrecere de vară din Hawaii.

  • Sus In cazul in care indicele de masa corporala este mai mic decat 18,5, va aflati in categoria subponderali.
  • Pittsburgh pierdere în greutate de est
  • Pierderea în greutate sfaturi în islam
  • Slabesti 10 kg intr-o saptamana 1.

Dar dacă vrei să slăbești în timpul verii, tăierea caloriilor este importantă. Principiul de bază al pierderii în greutate este că numărul de calorii faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate care le consumi trebuie să fie mai mic decât numărul de calorii arse. Pentru a afla un aport zilnic normal de calorii, trebuie să țineți evidența cantității de alimente într-o zi, înregistrând caloriile tuturor alimentelor sau băuturilor.

Slabesti 10 kg intr-o saptamana

Caloriile sunt listate pe eticheta alimentelor de pe spatele ambalajului. Pentru alimentele fără etichetă, puteți găsi informații despre valorile calorice ale anumitor alimente pe internet prin intermediul datelor Departamentului Agriculturii din SUA USDA. Rețineți numărul de porții pe care le consumați și înmulțiți acest număr cu numărul de calorii pe porție. De exemplu, dacă mâncați 30 de bucăți de cartofi prăjiți și o porție de 15 bucăți, trebuie să înmulțiți numărul de calorii cu 2, deoarece ați mâncat 2 porții.

Sau încercați să pierdeți greutatea într-o casă plină de haos și dezordine? Dacă alegeți ultima, nu sunteți singuri. Este greu pentru mulți dintre noi să facem alegeri bune de mâncare și să găsim timpul pentru a ne exersa atunci când ne confruntăm în mod constant în spatele și viețile noastre se simt în afara controlului. Dar există câteva idei rapide de design de acasă și sfaturi simple de organizare care vă pot ajuta să vă simțiți mai relaxați.

Odată ce aflați câte calorii consumați în mod normal, reduceți Scrie jurnal. Faceți notițe despre alimentele pe care le consumați și tipurile de exerciții fizice pe care le faceți și cât de des vă exercitați în fiecare zi. Acesta este un instrument simplu, dar puternic, care vă ajută să vă responsabilizați. Un jurnal vă va ajuta să vă urmăriți progresul în ceea ce privește pierderea în greutate și, de asemenea, vă va da seama dacă urmați dieta corectă și rutina de exerciții.

Acesta este un mod minunat de a fi responsabil pentru tine și pe drumul cel bun.

Găsi de Ce

Multe aplicații pentru smartphone urmăresc consumul de alimente, consumul de energie, consumul de apă și multe altele! De multe ori ignorăm gustările între mese și presupunem că dieta noastră nu funcționează. În plus, mulți dintre noi credem că ardem mai multe calorii decât facem cu adevărat.

Puteți utiliza un jurnal pentru a determina câte calorii ardeți în timpul exercițiilor fizice - indiferent dacă rulează pe bandă sau pe bicicletă.

Cum mâncați sănătos și pierdeți în greutate. Mâncați o dietă sănătoasă și pierdeți greutate

Dacă folosiți un aparat cardio în sala de sport, caloriile sunt de obicei calculate și afișate pe ecran. Nu uitați să introduceți valori precum greutatea și bmi 29 pierdere în greutate dvs.

Există, de asemenea, diagrame online care vă pot ajuta să vedeți câte calorii ardeți într-o jumătate de oră sau o oră pentru unele exerciții. Prin intermediul jurnalului dvs. Odată ce îți cunoști mai bine obiceiurile, poți începe să lucrezi la comportamente care interferează cu progresul tău. Obține ajutor.

Găsiți pe cineva care merge cu dvs. Asistența socială vă va face mai ușor planul de slăbire, deoarece alții vă vor face și mai responsabili și vor fi, de asemenea, ascultător și comentator atunci când vă confruntați cu obstacole. Dacă nu găsiți un însoțitor sau o persoană de sprijin în călătoria dvs.

faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate

Un antrenor poate fi o sursă excelentă de ajutor. Gândiți-vă la sistemul de asistență pentru o clipă! Consultați-vă medicul. De asemenea, ar trebui să vă consultați medicul pe parcursul întregului program de slăbire și să-l anunțați pe medicul dumneavoastră despre eventualele modificări sau simptome, cum ar fi constipația din cauza unei diete noi sau oboseală.

În plus, ar trebui să vă întrebați medicul dacă greutatea faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate este redusă, chiar dacă ați urmat planul potrivit, cum ar fi să mâncați bine, să monitorizați caloriile și să aveți grijă la consumul de alimente și să faceți exerciții fizice în mod regulat.

faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate

Acestea ar putea fi semne ale unei afecțiuni medicale de bază mai pierdere în greutate pcrm, cum ar fi boala tiroidiană.

Cercetările arată că alcoolul te poate face să gusti mai bine și să mănânci mai mult. În plus, majoritatea băuturilor alcoolice precum berea sau băuturile spirtoase sunt asociate în mod specific cu grăsimea din burtă. Cu toate acestea, nu trebuie să vă abțineți absolut de la alcool, ci doar să limitați cantitatea de alcool pe zi de la unul la două pahare de vin sau băuturi spirtoase. Amintiți-vă că atunci când ficatul trebuie să se concentreze asupra alcoolului, nu se poate concentra asupra pierderii de grăsime.

Pentru a vă ajuta ficatul să se concentreze asupra pierderii de grăsime, ar trebui să luați în considerare eliminarea băuturilor alcoolice și administrarea suplimentelor de curățare a ficatului pentru a vă menține ficatul în cea mai bună formă. Folosiți numai vin și băuturi spirtoase. Un pahar de vin de ml sau un pahar de spirt de 30 ml are de calorii, în timp ce o bere standard de ml are de calorii.

Evitați amestecurile populare și cocktailurile de vară, cum ar fi margaritas și daiquiris, care de multe ori au adăugat zahăr. Un studiu din a constatat că femeile care au consumat alcool scăzut sau moderat au câștigat de fapt mai puțină greutate și și-au redus faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate de a fi supraponderale decât cele care nu au băut timp de 13 ani. Evitați alimentele rapide și alimentele procesate. Majoritatea acestor alimente sunt calorii goale.

În plus, multe alimente procesate și rafinate, cum ar fi făina albă și orezul alb, sunt, de asemenea, deficitare în vitamine B și în alți nutrienți. Multe conțin, de asemenea, grăsimi trans sau zaharuri rafinate vă puteți gândi la sirop de porumb bogat în fructozăcare sunt foarte nesănătoase.

Alimentele și băuturile care conțin majoritatea caloriilor goale includ prăjituri, prăjituri, chipsuri, gogoși, sodă, băuturi energizante, sucuri, brânză, pizza, înghețată, slăninăcârnați și sandvișuri. După cum puteți vedea, aceasta este o mare problemă vara! Uneori, aceste alimente au o alternativă mai bună. De exemplu, puteți cumpăra sandvișuri cu conținut scăzut de grăsimi și brânză cu conținut scăzut de grăsimi la magazin alimentar sau băuturi fără zahăr.

Alte alimente, cum ar fi bomboanele obișnuite și sifonul, sunt, de asemenea, calorii goale. Evitați grăsimile faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate, cum ar fi grăsimile animale, cum ar fi carnea roșie, untul și untura.

Adăugați grăsimi bune în meniu. Înlocuiți grăsimile rele cu cele bune, dar păstrați-le cu moderare. S-a demonstrat că grăsimile monosaturate ajută corpul să ardă grăsimi, în special în abdomen.

faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate

Așadar, includeți alimente precum avocado, măsline kalamata, ulei de măsline, migdale, nuci și semințe de in pentru a ajuta la pierderea în greutate. Grăsimea este prietena noastră! Grăsimile sănătoase pot oferi senzații de plinătate, pot genera pofte, ameliorează durerile articulare, pot crește producția de hormoni și multe altele!

Încercați să mâncați alimente sănătoase ori de câte ori este posibil, cum ar fi utilizarea uleiului de măsline în locul untului la gătit sau gustarea cu o mână de migdale în loc de un pachet de biscuiți.

Alege carnea slabă. Carnea este un aliment popular în grătarul de vară sau la petreceri. Pentru a pierde în greutate vara, alegeți cărnuri cu conținut scăzut de grăsimi, care nu sunt de obicei printre carnea roșie și alimentele procesate, cum ar fi hamburgeri, hot dog, cârnați și kebab.

Pierdeți în greutate pentru sfaturi

Carnea slabă include curcan, pui, carne slabă sau carne slabă. Îndepărtați pielea sau grăsimile vizibile înainte de a găti și de a mânca. De asemenea, puteți cumpăra carne ca piept de pui sau curcan fără piele. Nu trebuie să scapi complet de carnea roșie, ci doar să le alegi pe cele mai bune. Dacă faceți o friptură, alegeți o bucată de carne mai slabă, cum ar fi friptura sau crusta. Adăugați pește în meniu.

Pierdeti in greutate fara dieta

Încercați și încercați să mâncați pește cel puțin de două ori pe săptămână. Peștele, în special somonul, macroul și tonul sunt bogate în acizi grași omega-3, substanțe nutritive pe care organismul nu le poate produce.

Pagina principala 10 sfaturi grozave pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate fără a face diete Majoritatea femeilor s-au gândit să slăbească măcar o dată. Și primul lucru care îmi vine în minte este dieta.

Acizii grași omega-3 pot ajuta, de asemenea, la pierderea în greutate. Alegeți produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi vă vor ajuta să reduceți aportul de grăsimi saturate, astfel încât să puteți pierde în greutate deoarece grăsimile saturate contribuie la creșterea în greutate. Alege iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi. Când achiziționați brânzeturi, alegeți brânzeturi tari cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi cheddar sau parmezan.

Pierdeti in greutate fara dieta Related Content 1. Mâncați întotdeauna micul dejun, chiar dacă nu vă este foame Un stomac mârâit în timp ce pierde în greutate 8 sfaturi privind pierderea în greutate pentru a ignora complet Pierdeți în greutate pentru sfaturi Nu te strecura niciodată, dar pierdeți în greutate fără foame: 8 sfaturi pentru a-ți potoli foamea Nu te strecura niciodată, dar pierdeți în greutate fără foame: 8 sfaturi pentru a-ți potoli foamea Octombrie 12, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Puteți să vă amintiți pentru o clipă din viața voastră că v-ați gândit: acum este timpul să pierdeți câteva kilograme? De exemplu, chiar înainte de a pleca în vacanță într-o insulă tropicală?

Evitați brânzeturile moi sau umede. Mănâncă mai multe cereale faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate. Cerealele integrale sunt încărcate cu fibre și minerale esențiale pentru menținerea unei greutăți sănătoase. Asta fără a menționa cerealele integrale, de asemenea, vă ajută să vă umpleți stomacul și să vă mențineți un sentiment de plinătate.

Mănâncă mai mult ovăz, cum ar fi ovăz tăiat, ovăz în stil tradițional sau ovăz laminat. Mănâncă mai multe fructe și legume. Acestea sunt componente importante ale unei diete nutritive. Legumele și fructele sunt sărace în calorii și oferă o mare varietate de vitamine, substanțe nutritive și minerale esențiale. Consumul de multe fructe și legume vă va ajuta să pierdeți în greutate și, pe termen lung, este și sănătos, deoarece conținutul ridicat de fibre vă menține mai plin pentru mai mult timp și se abține de la supraalimentare.

În plus, puteți include cu ușurință fructe și legume în meniu, deoarece vara este sezonul pentru o varietate de legume și fructe, atât disponibile, cât și ieftine. Copiii cu vârsta peste nouă ani și adulții ar trebui să mănânce zilnic g - g fructe și g - g legume.

O modalitate bună de a vă asigura că mâncați dimensiunea de servire recomandată este să umpleți două treimi din farfurie cu legume proaspete la fiecare masă.

A pierde in greutate

Încercați să colorați bogat masa. Asigurați-vă că fiecare masă este colorată. Cel mai bine este să includeți o mulțime de alimente proaspete împreună cu masa dvs. Culoarea mâncării vă va ajuta să mâncați mai multe alimente proaspete, făcând în același timp masa să arate mai delicioasă și mai atractivă! Cercetătorii au descoperit că adăugarea de legume întregi într-un vas de exemplu, adăugarea conopidei la o pastă amestecată cu brânză reduce câteva sute de calorii dintr-un vas.

Legumele cresc doar greutatea vasului, dar cantitatea de calorii adăugate este neglijabilă. Mănâncă alimente cu multă apă. Studiile au arătat că faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate care consumă alimente bogate în apă au adesea un indice scăzut de masă corporală. Cantitatea de apă din alimente te menține mai plin pentru mai mult timp, așa că vei mânca mai puțin. Nu este surprinzător faptul că alimentele cu cea mai mare apă sunt fructele și legumele.

Este adevărat că cel mai ambițios! Alte fructe suculente sunt strugurii, faturi sănătoase vă fac să pierdeți în greutate și piersicile. Cu toate acestea, nu uitați că multe fructe au un conținut ridicat de zahăr, așa că încercați să limitați cantitatea de fructe pe care o consumați în fiecare zi.

Stai hidratat. A rămâne hidratat în timpul verii este extrem de important. Temperatura ridicată, combinată cu o activitate fizică crescută, determină corpul să transpire, ceea ce la rândul său necesită mai multă apă.

S-a demonstrat 2b review slimming leg apa îmbunătățește pierderea în greutate la femeile care urmează o dietă pentru pierderea în greutate. Deși nu este clar despre mecanismul de acțiune în susținerea pierderii în greutate a apei, însă apa potabilă vă poate ajuta să rămâneți plin mai mult timp, să energizați și să mențineți suficientă apă pentru ca organismul să ardă grăsimile mai eficient.

Informațiiimportante