Pierdeți greutatea cu partenerul dvs. Cum să pierdeți în greutate în perechi

pierdeți greutatea cu partenerul dvs

În cele din urmă, fii realist și răbdător. Când avem un copil, corpul nostru trece printr-un proces impresionant de transformare, în care asistăm la capacitatea pe care o are de a concepe și duce o viață nouă.

pierdeți greutatea cu partenerul dvs

În doar nouă luni, am trecut prin multe schimbări fizice și, în cele mai multe cazuri, am rămas cu câteva kilograme în plus după nașterea copilului nostru. Este normal să vrem pierdeți greutatea cu partenerul dvs ne simțim confortabil și să vrem să scăpăm de kilogramele pe care ni le-a lăsat sarcina, dar nu trebuie să fim obsedați, ci să o facem cu bun simț și fără grabă.

Prin urmare, astăzi împărtășim câteva sfaturi pentru a pierde în greutate după naștere: un plan de a reveni la greutatea ta, care funcționează. Înainte de a începe Știm că acele kilograme în plus pe care le transportăm acum ne pot face să ne simțim diferiți și puțin inconfortabili cu noi înșine, dar ținem cont de acest lucru: ți-au luat nouă luni pentru a ajunge acolo unde ești.

Cu asta vreau să vă spun asta ia lucrurile încet și calm și nu încerca să slăbești rapid sau sub presiune.

pierdeți greutatea cu partenerul dvs

Amintiți-vă că Înainte de a începe orice rutină de exercițiu sau un plan de mâncare după naștere, trebuie să vă consultați medicul, cine îți va da aprobarea, astfel încât să poți începe încet să te activezi și să știi dacă există anumite alimente pe care le poți mânca sau nu, în funcție de nevoile tale și de cele ale bebelușului tău în cazul în care ai alăptat.

Dacă ați fost activ fizic înainte și în timpul sarcinii, nu trebuie să vă limitați la mersul pe parcursul primelor săptămâni, odată încheiată carantina.

Este vreodată bine ca partenerul dvs. Pierderea greutății bebelușului poate fi o luptă, dar ar trebui ca partenerul dvs. Nu-mi venea să cred ce spunea el. Știa cât de mult îmi doresc să merg la Festivalul de Film de la Toronto. A avut premiera unui film și am vorbit despre asta de luni de zile.

De exemplu, dacă în timpul sarcinii am continuat cu antrenament de forță recomandat, pe de altă partenu există nicio problemă în a reveni după carantină, luând doar anumite măsuri de precauție și, de preferință, recomandat de un antrenor personal.

Dimpotrivă, dacă nu ai exercitat niciodată, este extrem de important Respectați carantina, astfel încât să aveți o recuperare adecvată și să oferiți corpului dvs. La început, va fi cu exerciții moi și ușoare, apoi implementați câteva rutine mai complete și active, cum ar fi cele pe care le voi împărtăși mai jos. Exercitați rutine pentru a pierde în greutate după naștere Când începeți să reluați activitatea fizică după sarcină și naștere, ar trebui să pierdeți greutatea cu partenerul dvs faceți treptat, deoarece faptul că nu mai sunteți însărcinată nu înseamnă că puteți exercita în același mod în care ați făcut-o înainte de sarcină cu excepția din ceea ce am menționat despre cei care erau deja obișnuiți cu activitatea fizică.

Prin urmare, vom împărți rutina pierdeți greutatea cu partenerul dvs de exerciții în faze, în care vom începe să lucrăm treptat și să creștem intensitatea.

Cum să pierdeți în greutate în perechi: 14 pași (ilustrați)

Vă recomandăm dedicați cel puțin două săptămâni pentru fiecare fază, pentru a oferi corpului tău timp pentru a pierdeți greutatea cu partenerul dvs obișnui cu activitatea fizică treptat și fără grabă. Dacă aveți nevoie sau doriți să aveți mai mult timp pentru a vă adapta, puteți dura câteva săptămâni. Amintiți-vă că puteți și ar trebui să vă reglați timpurile în funcție de nevoile și abilitățile dvs. Prima fază: exerciții blânde și mers pe jos După ce v-ați consultat cu medicul dumneavoastră și ați acordat permisiunea de a face acest lucru, începe cu exerciții moi și ușoareCa o plimbare ușoară într-un parc din apropiere, puteți chiar să vă duceți copilul în căruciorul său pentru a vă însoți.

Nu vă faceți griji dacă la început puteți merge doar câteva minute, Ideea este să începi mic și să crești.

pierdeți greutatea cu partenerul dvs

Mersul pe jumătate de oră pe zi ne va ajuta să avem grijă de inima noastră, să ne activăm mușchii și să îmbunătățim circulația sângelui, dar trebuie să fim constanți. Când mergem zilnic, vom activa diferite părți ale corpului și le vom ajuta să le tonifiem, ceea ce în cele din urmă ne va ajuta să pierdem în greutate. De asemenea, este important să începeți să vă întindeți pentru a vă pregăti mușchii pentru o activitate mai intensă.

Pierdeți în greutate după sarcină: șapte lucruri pe care trebuie să le știți pentru a pierde în greutate după naștere A doua fază: yoga și pilates După ce corpul obișnuiește să reia activitatea fizică după naștere, puteți crește frecvența și intensitatea acestuia. O opțiune excelentă pentru a face exerciții fizice care ne ajută să slăbim după naștere înseamnă să facem antrenamente acasă, astfel încât să le putem acomoda la rutina noastră zilnică și fără a fi nevoie să transportăm sau să obținem un babysitter.

pierdeți greutatea cu partenerul dvs

Ceva de care trebuie să ținem cont odată ce a trecut carantina și vom relua activitatea fizică, este acela trebuie să lucrăm pentru întărirea podelei pelvine, pentru ceea ce putem face exerciții Kegel, precum și o rutină de abs hipopresiv, deoarece ambele ne vor ajuta să întărim zona pelvină internă. Două activități care sunt ideale pentru a începe exercitarea treptat după naștere sunt yoga și pilatesEi bine, pe lângă faptul că le putem practica acasă, ambele au un impact redus și ne vor ajuta să îmbunătățim postura corpului în timp ce facem exerciții ușoare.

Putem face rutine pierdeți greutatea cu partenerul dvs yoga de 15 minute acasă sau să căutăm pe canale YouTube pentru unele instruiri de yoga pe care le putem face în sala de clasă.

Sau pierdeți în greutate împreună sau …

A treia fază: abs și picioare Mai târziu, putem începe să lucrăm la întărirea picioarelor și a abdomenului. În cazul abdomen, colegii noștri Vitónica propun un circuit abdominal pentru a se antrena acasă și pe care îl putem face în doar zece minute, ceea ce îl face ideal pentru mamele care au de obicei puțin timp sau disponibilitate să facă o rutină mai completă.

Când lucrați abdomenul trebuie să evităm să facem crizele tipice abs-urile unei vieți deoarece hiperpresiunea abdominală poate afecta podeaua pelvină.

pierdeți greutatea cu partenerul dvs

Ceea ce vom face este să ne concentrăm asupra lucrării miezului cu exerciții precum plăci frontale și laterale. Pentru această fază, vă propunem o provocare de șapte zile, folosindu-vă casa ca sală de gimnastică … și fără a cumpăra nimic în plus, cu siguranță vă va fi foarte bine. A patra fază: exerciții aerobice și rutine complete ale corpului Odată ce am consolidat și tonifiat acești mușchi, îi putem completa cu exerciții aerobice blânde, cum ar fi mersul cu bicicleta, atât pe interior, cât și pe stradă sau eliptic, care ne va ajuta să ardem grăsime și să pierdem treptat și să slăbim treptat.

De când ne-am întărit mușchii și ne-am obișnuit cu exercițiile aerobe, putem încorpora rutine și antrenamente mai intense și extinse, în care lucrăm corpul într-un mod complet și asta ne ajută să continuăm să pierdem grăsime și să pierdem în greutate după naștere. O puteți face chiar și cu copilul dvs.

pierdeți greutatea cu partenerul dvs

Aici vă lăsăm a 8 săptămâni de pregătire pentru a face primii 5 kilometri cu Vitónica. În Vitónica Antrenează-ți întregul corp acasă cu această rutină fără materiale Date pe care trebuie să le iei în considerare atunci când se exercită după livrare Pe lângă cunoașterea rutinelor și a exercițiilor pentru reluarea exercițiului treptat după naștere, este important să menționăm unele date de care trebuie să țineți cont pentru pierdeți greutatea cu partenerul dvs face acest lucru în siguranță: Rămâneți hidratat înainte, în timpul și după antrenamentele tale, mai ales dacă alăptezi, deoarece corpul tău necesită o cantitate mai mare de apă pentru a reface lichidele pe care le pierzi în timpul alăptării.

Este vreodată bine ca partenerul dvs. să vă ceară să pierdeți esența pentru greutatea bebelușului?

Purtați haine adecvate, face-l confortabil și respirabil. Faceți ședințe scurte cu câteva repetări și cu pauze la mijlocul fiecăruia, pentru a oferi șansa ta de a se recupera. Purtați un sutien potrivitEi bine, deși veți începe cu exerciții cu impact redus, ar trebui să aveți grijă de piept și țesuturile sale.

Pagina principala Pierderea în greutate: Cum să pierzi rapid grăsimea abdominală, antrenând-te cu partenerul tău în TREI mișcări Exercițiile de pierdere în greutate cu un partener pot fi mai benefice decât să te antrenezi singur. Dacă doriți să pierdeți rapid grăsimea abdominală, încercați aceste trei mișcări de exercițiu împreună cu soția, soțul, iubitul sau iubita, sau chiar doar un prieten. Pierderea în greutate: pierdeți rapid grăsimea de pe burtă împreună cu partenerul dvs. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate pentru detalii despre drepturile dvs.

Fii atent la corpul tău. Nu cereți prea mult din corp, urmăriți-vă ritmul cardiac și aveți grijă să nu vă răniți mușchii.

Dieta partenerului: slăbirea în perechi Celălalt semnificativ dorește să arunce câteva kilograme, nu-i așa? Sau invers? Iată dieta ideală pentru tine! Dieta partenerului este personalizată pentru o gospodărie cu două persoane, dintre care una vrea să slăbească. Principiul: un partener mănâncă cu calorii reduse, celălalt mănâncă normal.

Mănâncă o dietă sănătoasă și echilibrată, astfel încât să nu vă lipsească niciun nutrienți și să vă puteți efectua rutina de exerciții cu energie. Planul alimentației sănătoase pentru a pierde în greutate după naștere Ce să mănânci pentru a slăbi Pentru a pierde în greutate într-un mod sigur și sănătos, Pe lângă începerea exercițiului treptat, trebuie să ne hrănim și într-un mod echilibrat, asigurându-ne că primim toată hrana necesară, astfel încât corpul nostru să fie bine hrănit și plin de energie.

Nu este necesar sau recomandat să suferim diete extreme sau prea restrictive pentru a pierde în greutate, dar asta hai pierdeți greutatea cu partenerul dvs căutăm o dietă completă care să completeze rutina noastră de exerciții fizice.

În acest fel, prin combinarea activității fizice cu alimente sănătoase, ne putem aborda în siguranță obiectivul. Amintiți-vă că Cel mai bun lucru este să mergeți la un dietetician-nutriționist care ne poate ghida în acest proces și tratează-ne cazul individual, pentru a aduce pierdeți greutatea cu partenerul dvs dietă în concordanță cu nevoile și abilitățile noastre, precum și pentru a ne permite să ne îndeplinim rutina de exerciții fizice fără a se decompensa.

terraagroinvest.ro - Cum să pierdeţi în greutate fără a vă înfometa

Meniu în două zile În urmă cu câteva zile, am împărtășit un meniu quinestrial foarte sănătos, în special pentru a slăbi după sarcină și care va fi util pentru mamele care alăptează și, de asemenea, pentru cele care nu fac asta. Aici cel mai important lucru este planificați și organizați bine mâncarea, astfel încât să nu ne ia prin surprindere și cădem pentru alte opțiuni care nu sunt la fel de sănătoase sau hrănitoare. Ziua 1 Pahar cu iaurt, făină de ovăz și ananas prăjit cu mirodenii.

Cum să-ți păstrezi partenerul - 6 Metode prin care menții dragostea în cuplu

Miezul dimineții.

Informațiiimportante