Pierde brioșă și grăsime din spate

Cum să scap de grăsimea din spate și de muffinul meu de sus

Pierde brioșă și grăsime din spate față rezistenței Blaturile de brioșă sunt o plăcută de mic dejun, dar nu este nimic drăguț în ceea ce privește excesul de grăsime pe care îl câștigi din consumul prea mult.

1. Candlestick Dipper:

Pentru a scăpa de blatul personal de brioșă - acel inel de grăsime care se revarsă pe talie - necesită concentrare dietetică și, bineînțeles, activitate fizică.

Veți pierde acel blat de brioșă doar printr-o abordare cuprinzătoare a pierderii de grăsimi. Nu o pierde brioșă și grăsime din spate răsuci sau extinde.

Doar o abordare totală a pierderii de grăsime va avea succes. Pe măsură ce corpul tău își pierde grăsimea, budinca de spate joasă și brioșa se vor micsora.

Grăsimea care îți formează blatul și burta

Este posibil să doriți ca aceste zone să meargă pe primul loc, dar corpul dvs. Cum se întâmplă pierderea de grăsime Înainte de a putea pierde grăsimea din spate și blatul de brioșă, trebuie să înțelegeți cum vă pierdeți grăsimea.

Acest lucru vă va împiedica să pierdeți timpul cu presupuse rezolvări rapide de antrenament la fața locului și diete fad, astfel încât să puteți continua strategia dvs.

pierderea în greutate fragmente

Pierderea de grăsime se întâmplă atunci când consumi mai puține calorii decât arzi. Desigur, unele cazuri de rezistență la insulină extremă sau afecțiuni metabolice pot încurca cu acest fapt, dar pentru majoritatea oamenilor, este o ecuație simplă de calorii în raport cu calorii.

Briose ușoare din hrișcă pentru pierderea în greutate și tonifierea mușchilor

Consumați cu 3. Mâncăruri artizanale din ingrediente sănătoase. Un deficit de de calorii pe zi produce o rată sănătoasă de pierdere de aproximativ 1 kilogram pe săptămână.

Acum, devine o întrebare despre locul în care pierzi acea grăsime. Din păcate, nu poți alege.

pierderea în greutate jo cooke

Corpul tău stochează grăsimi în siturile predeterminate de genetică și hormoni - este sub control. Pierde brioșă și grăsime din spate măsură ce pierdeți grăsime, aceste site-uri de depozitare a grăsimilor se micșorează; în cele din urmă, va fi rândul la partea inferioară a spatelui și partea superioară a brioșei să dea randament.

1 săptămână pierde grăsime

Cât de slab va trebui să obțineți pentru ca acest lucru să se întâmple este imposibil de spus - unii oameni ar putea pierde mai întâi această zonă, alții o pot găsi cea mai încăpățânată dintre site-urile de depozitare a grăsimilor. Alege-ți preferința dietetică, dar în cele din urmă se reduce pentru a-ți menține aportul de calorii.

Arde calorii pentru a scădea în greutate Un vârf de brioșă și burtă mare nu afectează doar alegerile din garderoba ta. Această grăsime este periculoasă pentru sănătatea ta, precum și dăunătoare pentru aspectul tău. Toate situațiile din lume nu vă vor reduce circumferința taliei și nu vă vor scăpa de un blat de brioșă. Doar un plan de exercițiu cuprinzător și o dietă sensibilă și săracă în calorii vă pot ajuta să slăbiți această zonă.

Un studiu realizat într-un număr din al Jurnalului de Medicină din New England a comparat dietele cu diferite conținut de macronutrienți și a descoperit că, atât timp pierde brioșă și grăsime din spate href="http://filme-gratis-online.ro/2005-5-n-1-pierdere-n-greutate.php">5 n 1 pierdere în greutate participanții ar putea rămâne să mănânce mai puține calorii, au pierdut în greutate, indiferent de compoziția dietei.

Misca-te Trebuie să depuneți un efort pentru a arde calorii, iar una dintre cele mai convenabile modalități de a face acest lucru este prin exerciții cardio. Dacă deja te miști de câteva ori pe săptămână, felicitări. Lucrează până la cel puțin de minute pe săptămână la o intensitate moderată pentru a pierde kilogramele, spune Colegiul American de Medicină Sportivă.

Cum se produce pierderea de grăsime

Stabiliți-vă un obiectiv pentru a vă deplasa mișcarea. Ideea este să mișcați grupurile musculare mari și să vă bate inima și ritmul respirației să crească. După ce ai ajuns la acest nivel de muncă, crește intensitatea la două sau trei antrenamente pe săptămână. Exercitarea de intensitate mare accelerează pierderea de grăsime. Efectuați intervale, alternând scurte rafale ale efortului total - cum ar fi sprintul - cu efort de intensitate mai mică - cum ar fi mersul - timp de 20 până la 45 de minute simultan.

bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi

Un studiu publicat în Journal of Obesity în a arătat că acest tip de antrenament, efectuat de trei ori pe săptămână timp de 15 săptămâni, duce la pierderi de grăsime superioare și pierderi de grăsime la nivelul trunchiului decât antrenamentele în stare constantă.

Faceți față rezistenței Antrenamentul de rezistență este un alt pas major în strategia dvs. Exercițiile specifice nu pot stoarce grăsimea din trunchi, dar antrenamentul pentru forță contribuie la un corp mai slab.

Vei câștiga o masă slabă, ceea ce te face să arzi mai multe calorii toată ziua, deoarece mușchiul este mai activ metabolic decât grăsimea.

Nu poate pierde grăsime în jurul valorii de mijloc, Procent procentual de grăsime

Musculatura este, de asemenea, mai strânsă și mai tăioasă, așa că arăți în formă și mai puțin jiggly. Începeți cu greutatea corporală și adăugați ore suplimentare.

mens pierderea în greutate

Asta înseamnă mișcări, cum ar fi rânduri pentru spate, apăsări pentru piept, laturi ridicate pentru umeri, bucle pentru biceps, extensii pentru triceps, ghete pentru șoldurile și coapsele, bucle pentru picioare pentru hamstrings și step-up pentru glute dvs. Începeți cu greutăți ușoare sau fără greutăți și progresați spre orele mai grele.

Informațiiimportante