Cum să- ți pierzi grăsimea coapsei

7 TRUCURI pentru a da jos toată GRĂSIMEA de pe COAPSE în doar 3 ZILE – EDA MAGAZINE

10 Pasi pentru a scapa de Grasimea de pe Burta

Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele. Va trebui să faceți antrenamente de înaltă intensitate care vizează anumite zone pentru a ajuta la tonifierea coapselor.

pierderea în greutate mai mică a pantofului poate băutorii de bere să piardă în greutate

Aceste antrenamente, împreună cu o dietă sănătoasă și modificări ale stilului de viață, vă pot ajuta să obțineți rezultate durabile. În acest articol, am enumerat exerciții care vă vor ajuta să ardeți grăsimea coapsei și să construiți mușchi slabi. De asemenea, am discutat despre ce ar trebui să mănânci și despre stilul de viață pe care trebuie să-l urmezi pentru a menține o greutate generală sănătoasă.

Aveți nevoie de o abordare triunghiulară pentru a obține coapse mai mici - exerciții specifice, o dietă sănătoasă și cum să- ți pierzi grăsimea coapsei stilului de viață. Exerciții pentru a obține coapse subțiri acasă Piciorul sus Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea întotdeauna pierzi greutatea cu sida coapsei.

Vă va ajuta să eliminați grăsimea din partea inferioară a corpului. Pași Așezați-vă pe podea, cu fața spre tavan.

mens pierderea în greutate pierdere în greutate dr ax

Păstrați palmele pe laturi, orientate spre podea cum să- ți pierzi grăsimea coapsei relaxați-vă. Ridicați ambele picioare la un unghi de 30 de grade față de sol. Țineți timp de aproximativ cinci secunde.

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac. Anaerob: Rafale de exerciții pentru perioade mai scurte de timp, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT sau antrenamentul de forță. Pentru a vă maximiza rezultatele, este o idee bună să faceți o combinație a acestora atât sub formă de antrenament cardio, cât și de forță. Un studiu a constatat rezultate semnificative de pierdere în greutate atât la bărbați, cât și la femei, după 10 luni de exerciții aerobice. Alte cercetări au descoperit că exercițiile anaerobe precum HIIT sunt eficiente și pentru pierderea de grăsime.

Aduceți picioarele jos pe podea încet. Repetați de 10 ori. Acest exercițiu de întindere va asigura o circulație sanguină adecvată. Pași Așezați-vă în picioare cu picioarele unite și întinse. Îndepărtați încet picioarele cât de mult puteți. Respirați în timp ce vă îndoiți drept pentru a atinge degetele de la piciorul drept cu ambele mâini. Încercați să atingeți genunchii cu capul. Relaxați-vă și țineți apăsat timp de 5 secunde. Ridicați încet capul și aduceți mâinile pe fiecare parte a bazinului.

Respirați în timp ce faceți acest lucru. Faceți acest lucru pentru partea stângă.

Cum să pierzi grăsimea coapsei | alegsatraiesc.ro

Ciclism aerian Acesta este un mod eficient de a reduce grăsimea coapsei și de a obține coapse mai subțiri rapid. Faceți-o de 5 ori pe fiecare parte timp de 1 minut. Ciclismul cu aer are, de asemenea, grijă de articulațiile bazinului și genunchiului. Pași Intinde-te pe spate si fa fata tavanului. Ridicați picioarele la 90 de grade cu podeaua.

găsirea zonei mele de ardere a grăsimilor pierderea în greutate 220

Începeți să vă mișcați picioarele ca și când ați merge cu bicicleta în direcția înainte. Faceți acest lucru timp de 1 minut și apoi puneți încet picioarele în jos și relaxați-vă. Mutați picioarele până la 90 de grade și începeți ciclul aerian în direcția inversă timp de 1 minut. Repetați setul de 5 ori. Lunges Lunges sunt antrenamentul perfect pentru coapsele tale interioare.

Dacă o faci de 10 ori pe zi, te poate slimmarea bastoanelor de cafea să pierzi grăsimea coapsei într-o anumită măsură într-o săptămână. De asemenea, au grijă cum să- ți pierzi grăsimea coapsei mușchii fesieri și vă ajută să vă aruncați câteva kilograme în plus din fese.

Pași Stai drept cu picioarele la aproximativ 3 cm distanță. Țineți greutăți ușoare în fiecare mână. Faceți acest lucru cu piciorul stâng. Repetați setul de 10 ori. Urmăriți alfabetele Acesta este exercițiul perfect pentru a reduce grăsimea coapsei și pentru a obține coapse tonifiate acasă. Pași Întinde-te cum să- ți pierzi grăsimea coapsei spate și cu fața spre tavan. Ridicați piciorul drept și începeți să urmăriți A-Z cu el. Faceți acest lucru și cu piciorul stâng. Respirați și relaxați-vă între ele.

Masă încrucișată Acest exercițiu vă va ajuta să pierdeți grăsime din coapsele exterioare și interioare. Ridică piciorul drept. În același timp, ridicați mâna stângă și atingeți degetele de la picioare pe piciorul drept. Repetați același lucru pentru piciorul stâng. Repetați acest lucru de 20 de ori. Lovitură de foarfecă Acest lucru va lucra coapsele și mușchii fesieri și le va tonifica, reducând dimensiunea coapsei.

Pași Intinde-te drept pe saltea. Ține-ți capul ridicat plasând palmele mâinilor în spatele capului. Ridicați piciorul încet și mențineți ambele picioare drepte. Îndepărtați-le vertical, aduceți-le împreună și îndepărtați-le din nou. Repetați de 15 ori cu fiecare picior. Genuflexiune Faceți acest lucru numai atunci când ați pierdut o cantitate bună de grăsime din coapse.

Acest exercițiu ajută la construirea mușchilor. Fără a pierde grăsimea, dacă construiți mușchi, este posibil să ajungeți să faceți coapsele să pară mai mari. Pași Stai cu umerii relaxați și picioarele depărtate. Îndreptați degetele spre exterior. Păstrați partea superioară a corpului drept.

cât costă pierderea în greutate a orizontului ulcer va provoca pierderea în greutate

Inspirați și coborâți încet fesele până ajungeți într-o poziție așezată. Țineți timp de aproximativ secunde. Repetați acest lucru cum să- ți pierzi grăsimea coapsei 10 ori. Lovitură înapoi Acesta este un exercițiu bun pentru a obține coapse subțiri cu ușurință acasă. Pași Coborâți pe patru picioare, cu coatele drepte și degetele de la picioare îndreptate spre peretele din spatele vostru.

Cum să pierzi gluteul și grăsimea coapsei într-o lună - Sănătate -

Uită-te în jos la podea, astfel încât coloana vertebrală să fie paralelă cu aceasta. Lovi cu piciorul la un unghi astfel încât talpa să fie paralelă cu tavanul, iar coapsele și gambele să fie perpendiculare. După câteva secunde, întoarce-te în patru. Repetați acest lucru de 15 ori și faceți-o cu cealaltă postare a piciorului.

EDA MAGAZINE

Puteți crește numărul de lovituri în funcție de comoditatea dvs. Iată câteva exerciții suplimentare pe care le puteți face: Exercițiile cardiovasculare pot fi foarte eficiente în slăbirea coapselor.

  1. Mci pierdere în greutate
  2. Cum sa scapi de grasimea de pe coapse
  3. Nu uitați dieta Ai bodygoals și ești gata să te grăbești.
  4. Cum arde grăsimea inferioară a spatelui La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru menținerea vieții și protejarea organelor tale.
  5. 7 TRUCURI pentru a da jos toată GRĂSIMEA de pe COAPSE în doar 3 ZILE – EDA MAGAZINE
  6. Cum scapi de grasimea acumulata pe coapte Cum sa scapi de grasimea de pe coapse Grasimea nu iarta nicio particica a corpului, iar odata ce s-a instalat cu greu mai scapi de ea.

Acestea includ antrenarea echipamentelor cardio, cum ar fi o bicicletă staționară, bandă de alergat sau antrenor eliptic. O jumătate de oră de cardio timp de cel puțin cinci zile pe săptămână ajută la slăbirea corpului inferior și la menținerea unei greutăți corporale sănătoase. Exercițiile aerobice ajută la arderea grăsimilor pe coapsele interioare și pe restul corpului.

Anumite exerciții cum ar fi cățărarea scărilor, mersul rapid, alergarea și dansul cresc ritmul cardiac și vă antrenează mușchii coapsei. Prin urmare, faceți un lucru să vă răsfățați cu exerciții aerobice timp de cel puțin 45 de minute pe zi, cinci zile pe săptămână. Schimbări dietetice O dietă sănătoasă joacă un rol cheie în tonifierea întregului corp, inclusiv a coapselor.

Cum apar ele şi cum pot fi eliminate? Principala misiune a organismului unei femei este să dea naştere copiilor. Pentru a se pregăti de această încercare grea, el secretă hormoni feminini: estrogen şi progesteron. Din păcate, una din funcţiile acestor hormoni este acumularea de grăsimi pe şolduri, toate acestea se fac pentru procesul de procreare.

Trebuie să urmați câteva linii directoare de bază: Verificați consumul de calorii Reduceți consumul de calorii la de calorii în funcție de vârstă, sex și activitate fizică.

Drept urmare, corpul dumneavoastră va începe să utilizeze grăsimea suplimentară ca sursă de combustibil. Reduceți sursele de calorii goale și înlocuiți-le cu alimente sănătoase.

Informațiiimportante