Pierderea în greutate lipsă de somn

pierderea în greutate lipsă de somn

pierderea în greutate lipsă de somn

Pagina principala Acesta este modul în care lipsa de somn afectează greutatea Somnul prea puțin poate avea un impact negativ asupra sănătății, care nu mai este un secret. Un studiu american confirmă faptul că lipsa somnului vă poate împiedica, de asemenea, să pierdeți în greutate - și poate chiar să vă îngrășați. Exercițiu suficient, dieta corectă și o mulțime de motivație - numărul de pe cântare încă nu vrea să scadă.

  • Pierderea rapidă în greutate lipsă de somn Lipsă rapidă somn Add: carut64 - Date: - Views: - Clicks: Cu cât este mai activ fizic subiectul, cu atât mai rapidă.
  • Scrie un comentariu Când încerci să slăbești, există anumite lucruri pe care știi că ar trebui să le faci.
  • И мы нашими совместными усилиями даже близко не подошли к математической функции меняющегося открытого текста.

Motivele pentru aceasta pot fi variate. Un studiu american al Universității Penn State blamează lipsa repetată de somn pentru o stagnare a pierderii în greutate - sau chiar a creșterii în greutate.

  • Sus In revistele de frumusete sau alte materiale de profil exista chiar ideea unei Diete bazate pe somn, conform careia putem scadea in greutate in timp ce dormim; aceasta teorie nu este intrutotul adevarata, insa are si o baza reala: lipsa somnului favorizeaza cresterea in greutate.
  • Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.
  • Pagina principala Somnul și pierderea în greutate: hormoni în centrul atenției Cum pot fi legate somnul și pierderea în greutate, care sunt dinamica?

Acesta este motivul pentru care somnul este atât de important Indiferent dacă ești morocănos dimineața sau te trezești devreme - nimic nu funcționează fără somn.

Consecințele unei odihni prea scurte de noapte variază de la scăderea concentrației și performanța mentală redusă la iritabilitate crescută și tensiune musculară. Privarea de somn persistentă face ca respirația, bătăile inimii, tensiunea arterială, temperatura corpului, hormonii, circulația și alte funcții să se amestece considerabil - corpul nu mai poate funcționa corect.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Nu este de mirare, așadar, că prea puțin somn poate avea și un efect negativ asupra metabolismului și, astfel, asupra arderii grăsimilor. Cum afectează lipsa de somn metabolismul?

În studiu, echipa de cercetare a lui Orfeu Buxton, profesor de sănătate bio-comportamentală la Penn State, a analizat efectele deprivării repetate a somnului la 15 bărbați sănătoși cu vârsta de peste 20 de ani.

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului.

Participanții pierderea în greutate lipsă de somn studiu au petrecut un total de zece nopți la Centrul de Cercetare Clinică din Pennsylvania. Înainte de asta, dormiseră în jur de zece ore în fiecare seară, timp de o săptămână.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei

În laboratorul de somn, subiecții testați au primit apoi o masă bogată în grăsimi și bogată în calorii înainte de a merge la culcare și apoi au dormit doar cinci ore în fiecare noapte timp de patru zile consecutive. După această perioadă, cercetătorii au evaluat, de asemenea, dacă o noapte de odihnă de zece ore este suficientă pentru a readuce metabolismul la valoarea inițială după ce a mâncat.

Somnul prea mic afectează senzația de sațietate Rezultatele studiului arată clar că restricțiile de somn au condus la niveluri mai ridicate de insulină la subiecții testați.

pierderea în greutate lipsă de somn

În plus, lipsa permanentă de somn a avut un efect asupra senzației de sațietate și satisfacția persoanelor testate atunci când mănâncă, motiv pentru care au mâncat adesea mai multă mâncare decât era necesar. Kelly Ness, care a condus studiul, a declarat pentru Penn State News: "Majoritatea participanților au spus că se simt mai puțin lipsiți de concept 2 pierdere în greutate skierg după ce au mâncat aceeași masă decât dacă ar fi mâncat-o odihnită".

  1. В том, что этот парень был блестящим программистом, сомнений не возникало, но другие обстоятельства тогда казались более важными.
  2. Tupperware eco slim

În plus, restricția de somn a scăzut acizii grași liberi - aceștia sunt un combustibil metabolic important. Normalizează metabolismul pentru a ajunge la somn? La sfârșitul studiului, participanții au simulat un weekend de recuperare a somnului, timp în care au dormit până la zece ore pe noapte, pentru a afla dacă valorile metabolice revin la normal.

pierderea în greutate lipsă de somn

De fapt, metabolismul a îmbunătățit oarecum arderea grăsimilor în prima noapte, dar nu și-a revenit complet după a doua noapte pentru a putea restabili un nivel de pornire sănătos. Din aceste rezultate se poate concluziona că perioadele restrânse de somn pot duce de fapt la schimbări metabolice semnificative - și arată că privarea de pierderea în greutate lipsă de somn și creșterea în greutate sunt de fapt legate de.

Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul.

Galerie de imagini: 11 sfaturi pentru un somn mai bun.

Informațiiimportante