Cum să pierdeți grăsimea sub bust

Cum să vă urmăriți progresul în ceea ce privește pierderea în greutate

Ați petrecut vreodată câteva săptămâni făcând exerciții fizice și urmărindu-vă dieta, doar pentru a urmări cantarul exact la același număr zi de zi?

Problema cu scale

Cu toții avem și există un motiv foarte bun pentru asta. Cântarul nu spune întreaga poveste. De fapt, dacă te antrenezi, corpul tău se schimbă.

im 57 și trebuie să piardă în greutate pierde greutatea în timp ce pe accutane

Inima ta învață să funcționeze mai eficient, circulația ta se îmbunătățește și, adânc în interiorul celulelor tale, crești de fapt mai multe mitocondrii. Toate aceste modificări sunt necesare pentru ca pierderea în greutate să aibă loc, dar este greu să ne entuziasmăm de schimbările pe care nu le putem vedea și simți.

Deci, dacă schimbările se întâmplă și nu le puteți măsura, iar scara nu se mișcă, de unde știți dacă faceți progrese? Poate că este timpul să găsiți o nouă modalitate de a vă urmări progresul.

Manual de dermatologie si venerologie vara de 3 zile slim jos Pierdeți în greutate și arzătorul de grăsimi, 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog Dieta 1 kg pe zi blocatorii de grăsime funcționează miostatina. Pastile dietetice lafayette la calitatea arzătorului de grăsime eph. Ce pastile de ardere funcționează cel mai bine cele mai bune pastile de dietă contra counter lipo 6 rezultă arzătorul de grăsimi. D are un arzător de grăsimi masca de ardere a grasimilor pastile de ardere a grasimilor din burta rapid.

Modalități de a-ți urmări grăsimea corporală Greutatea la scară poate fi un număr util de știut, dar, și mai bine, cunoaște procentul de grăsime corporală. Acest lucru este important, deoarece greutatea scării nu spune întotdeauna întreaga poveste. Un culturist va avea mult mai mult mușchi decât este tipic pentru greutatea sa, iar măsurătorile standard de înălțime, cum ar fi indicele de masă corporală IMCîl pot clasifica ca supraponderal, chiar dacă are o grăsime corporală foarte scăzută.

Cunoașterea procentului de grăsime corporală vă poate oferi o idee cum să pierdeți grăsimea sub bust bună despre cantitatea de grăsime pe care trebuie cu adevărat să o pierdeți și, chiar mai bine, indiferent dacă progresați în programul dvs. Este posibil ca greutatea la scară să rămână aceeași, chiar și atunci când slăbiți, mai ales dacă pierdeți grăsime și câștigați cum să pierdeți grăsimea sub bust. Există o mulțime de opțiuni pentru testarea grăsimii corporale, inclusiv: Scale de impedanță bioelectrice Cum să pierdeți grăsimea sub bust absorptiometrie cu raze X cu energie duală Cântărire hidrostatică Calculatoare online precum cel de mai jos Profitați la maximum de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificându-l o dată pe săptămână sau la două săptămâni.

Grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu vedeți aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi. A avea aceeași persoană să te măsoare de fiecare dată. Diferenți antrenori vă vor măsura în moduri diferite, așa că rămâneți cu aceeași persoană de fiecare dată și asigurați-vă că persoana are foarte multă experiență în măsurarea grăsimii corporale.

Related Content

Ținerea evidenței numerelor într-un jurnal sau calendar. Responsabilitatea este esențială. Măsurarea în circumstanțe coerente.

Dacă utilizați o scală de impedanță bioelectrică, asigurați-vă că măsurați în aceleași condiții de fiecare dată. Hidratarea, aportul de alimente și temperatura pielii pot afecta măsurătorile de grăsime corporală.

ce ierburi vă pot ajuta să pierdeți în greutate dr oz scoateți grăsimea burtă

Problema cu scale Cântarele nu îți oferă întotdeauna întreaga poveste despre corpul tău sau despre progresul tău în greutate. Din acest motiv, solzii atunci când sunt folosiți singuri nu sunt cel mai bun mod de a urmări ceea ce se întâmplă cu adevărat în interiorul corpului. Un alt motiv pentru care nu-ți place cântarele este natura emoțională a cântăririi pe noi înșine.

Alegeți porții moderate de alimente sănătoase

Mersul pe o scală nu ne oferă doar un număr, ci poate determina modul în care ne simțim despre noi înșine și afectează imaginea corpului. Problema cu cântarele de greutate corporală este că acestea măsoară totul - grăsime, mușchi, oase, organe și chiar acea înghițitură de apă sau mușcătură de mâncare pe care ați avut-o. Cântarul nu vă poate spune ce ați pierdut sau ați câștigat, ceea ce este o informație importantă dacă încercați să slăbiți - și, în funcție de greutate, ceea ce vrem să spunem cu adevărat este grăsime.

De ce greutatea ta fluctuează Numerele pe care le vedeți pe scară variază în funcție de acești factori: Creșterea în greutate a alimentelor: Cântărirea după masă nu este cea mai bună idee pur și simplu pentru că alimentele adaugă greutate.

Modalități de a-ți urmări grăsimea corporală

Când îl mănânci, corpul tău va adăuga și greutatea respectivă. Nu înseamnă că te-ai îngrășat, înseamnă pur și simplu că ai adăugat ceva în corpul tău ceva care va fi eliminat prin digestie în următoarele câteva ore. Câștig muscular: Mușchiul este mai dens decât grăsimile și ocupă mai puțin spațiu, astfel încât adăugarea de mușchi ar putea crește greutatea scării, chiar dacă slăbești.

Dacă sunteți deshidratat sau ați mâncat prea multă sare, corpul dvs. În mod similar, multe femei rețin apă în timpul ciclurilor menstruale, ceea ce este un alt lucru care poate face ca numărul să se schimbe. Asta nu înseamnă că cum să pierdeți grăsimea sub bust este inutilă. De fapt, este un instrument minunat atunci când îl combini cu procentul de grăsime corporală. Cunoașterea acestor două numere vă va spune dacă pierdeți greutatea potrivită: grăsimea. Găsiți-vă grăsimea corporală și greutățile slabe Înmulțiți-vă greutatea cu procentul de grăsime corporală.

Yoga pentru a reduce grăsimea corporală completă

Încercați aceste trucuri pentru a vă face să vă cântăriți o experiență utilă și mai pozitivă: Limitați-vă cântăririle lunare, în loc să fie zilnic sau săptămânal, pentru a oferi corpului tău timp să răspundă la programul tău de slăbire. Scara nu va reflecta micile schimbări care se întâmplă în compoziția corpului. Tine minte, cântarul cântărește totul. Doar pentru că greutatea scării nu s-a schimbat nu înseamnă că nu faceți progrese.

Folosiți greutatea cântarului, împreună cu procentul de grăsime corporală, pentru o imagine mai exactă a progresului dumneavoastră Cântărește primul lucru dimineața, înainte de a mânca sau a bea ceva.

pierderea în greutate în mod natural în malayalam obat corpul pelanging subțire subțire

Dacă cântarul te sperie și testarea grăsimii corporale nu este o opțiune, următoarea ta cea mai bună alegere este măsurarea.

Cum să luați măsurătorile corpului Aceasta este o cum să pierdeți grăsimea sub bust excelentă pentru urmărirea progresului, deoarece nu necesită echipamente de lux și oricine o poate face. Măsurarea anumitor zone vă poate oferi o idee despre locul în care pierdeți grăsime, ceea ce este important deoarece toți pierdem grăsime în diferite zone și într-o ordine diferită.

gâlpâie te face să pierzi în greutate poate determina pierderea în greutate

Luarea măsurătorilor vă poate ajuta să vă asigurați că se întâmplă lucruri - chiar dacă nu pierdeți grăsime exact acolo unde doriți. Începeți prin a purta haine strânse sau fără îmbrăcăminte și notați ceea ce purtați, astfel încât să știți să purtați aceleași haine data viitoare când măsurați. Iată cum se face: Bust: Măsurați în jurul pieptului chiar la linia mamelonului, dar nu trageți banda prea strânsă. Viței: Măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui vițel.

înainte și după pierderea în greutate menopauză mese care vă fac să pierdeți în greutate rapid

Cufăr: Măsurați chiar sub bust. Antebraț: Măsurați în jurul celei mai mari părți a brațului sub cot.

Măsurarea procentului de grăsime

Șolduri: Amplasați banda de măsurare în jurul celei mai mari părți a șoldurilor. Coapse: Măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărei coapse.

procentaje de macrocomenzi pentru pierderea în greutate femeie laboum zn pierdere în greutate

Partea superioară a brațului: Măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui braț deasupra cotului. Talie: Măsurați o jumătate de centimetru deasupra buricului sau în cea mai mică parte a taliei. Puteți utiliza această diagramă de progres pentru a vă înregistra măsurătorile. Luați-le din nou o dată pe săptămână sau o dată pe lună pentru a vedea dacă pierdeți centimetri.

  • 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate
  • De ce este asta?
  • Pierderea în greutate și neregulile menstruale
  • Tricoul de vindecare biblic pentru a arde grăsimea burtă
  • Armați pierderea de grăsime cu greutăți
  • Cum să-ți pierzi grăsimea pe spate pentru femei Puteți pierde grăsimea din spate și mâinile de dragoste în două săptămâni?

Evaluați progresul în funcție de modul în care vă convin hainele Poate părea evident, dar nu trece cu vederea una dintre cele mai simple modalități de a urmări progresul - modul în care se potrivesc hainele tale. Poate doriți să vă fotografiați purtând un costum de baie și să-l păstrați în jurnalul de slăbire.

Pagina principala Cum să slăbești în bust? Bustul tău nu este doar abdomenul tău - cuprinde toți mușchii dintre șolduri și umeri, inclusiv pelvisul, spatele și, desigur, abdomenul. Nu este posibil să țintești bustul - sau orice parte a corpului tău - pentru pierderea în greutate. Pierderea în greutate a bustului necesită aceeași dietă ca și pierderea în greutate oriunde în corp: o dietă sănătoasă, controlată de calorii și mai multă activitate fizică.

În fiecare lună, faceți o fotografie nouă și veți fi surprinși de câte modificări observați într-o imagine spre deosebire de a vă vedea doar în oglindă. De asemenea, vă puteți folosi hainele pentru a vă urmări progresul. Alegeți o pereche de pantaloni puțin strânși și încercați-i la fiecare patru săptămâni pentru a vedea cum se potrivesc.

Notați unde se simt liberi, unde se simt strânși și cum vă simțiți purtând. Orice ar spune cantarul, pantalonii tăi cum să pierdeți grăsimea sub bust vor minți niciodată.

3 moduri de a elimina grăsimea din spate (pentru femei)

Un cuvânt de la Verywell Indiferent de metoda cum să pierdeți grăsimea sub bust care o alegeți pentru a vă urmări progresul, aveți răbdare cu voi înșivă. Durează luni de zile pentru ca mulți dintre noi să vedem schimbări semnificative și, chiar și atunci, veți observa probabil că greutatea fluctuează pe măsură ce obiceiurile alimentare și antrenamentele se schimbă.

Pierdeți grăsimea interioară în 14 zile - 8 minute de antrenament acasă

Nu putem fi perfecți tot timpul, așa că folosiți aceste numere ca posturi de ghidare, nu ceva care să decidă dacă sunteți o persoană bună sau nu.

Informațiiimportante