Cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă

De fapt pierzi în greutate frecându-ți stomacul.

Cum de a elimina grăsime burtă

Lucrați pieptul și abdomenele Excesul de grăsime de pe piept și abdominale nu numai că vă ascunde pachetul de șase, dar poate prezenta un risc serios pentru sănătate. Un abdomen amplu este un simptom al excesului de grăsime viscerală care se împinge spre stratul de grăsime subcutanată squishy chiar sub piele. Grăsimea viscerală înconjoară organele adânc în cavitatea abdominală și vă crește riscul de boli cronice, cum ar fi bolile de inimă.

cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă

Nu veți putea pierde grăsime numai din piept și abdomen în timpul pierderii în greutate, dar reducerea nivelului total de grăsime va arde și grăsimea din aceste zone ale corpului. Utilizați o aplicație de calcul al caloriilor pentru a formula o dietă și un plan de exerciții fizice pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Bacsis Excesul de grăsime toracică și abdominală poate prezenta un risc serios pentru sănătatea dvs. Reduceți caloriile pentru pierderea de grăsime Pierderea oricărei grăsimi, inclusiv a pieptului și a abdomenului, necesită arderea mai multor calorii decât mănânci. Acest lucru creează un deficit caloric, astfel încât corpul tău se îndreaptă către depozitele interne de grăsime ca sursă de energie și scade nivelul global de grăsime.

cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă

Pierdeți greutatea într-un ritm sigur, creând un deficit zilnic de calorii de până la 1. Numărul exact de calorii de care veți avea nevoie pentru a pierde în greutate depinde de nivelul de activitate, sex, vârstă și compoziția corpului, iar un specialist în nutriție sau un calculator online de calorii vă poate ajuta să vă dați seama.

  • Sânii de sex masculin sunt denumiți ginecomastie și sunt legate de creșterea anormală a țesutului mamar la bărbați.
  • WhatsApp Mâncarea lentă vă permite să nu supraîncărcați sistemul digestiv.
  • De fapt, pierdeți greutatea frecându-vă burta, cum să pierdeți în greutate cel mai recent
  • Cum să pierdeți grăsime în regiunea pieptului |

În general, Harvard Health Publishing notează că bărbații nu ar trebui să scadă niciodată sub 1. În timp ce, din punct de vedere tehnic, crearea unui deficit caloric folosind orice aliment vă va ajuta să pierdeți în greutate, veți avea nevoie de o dietă sănătoasă pentru a oferi substanțe nutritive pentru a vă simți și a arăta cât mai bine pe măsură ce pierdeți în greutate, precum și pentru a evita deficiențele nutriționale dăunătoare.

Înlocuiți cerealele integrale - cum ar fi pâinea integrală de grâu sau pastele, orezul brun sau quinoa - în nu pot pierde grăsime în jurul șoldurilor boabelor rafinate, cum ar fi pâinea albă, și uitați-vă la ulei de măsline, nuci, semințe și avocado ca surse de grăsime, în loc de alimente prăjite, unt și produse lactate grase, care conțin grăsimi saturate nesănătoase.

Cauzele abdomenului

De asemenea, proteina mai slabă tinde să fie mai scăzută în calorii; un piept de pui prăjit, de exemplu, are de calorii, comparativ cu de calorii într-o friptură de friptură. Mănâncă mai multe legume Pur și simplu consumul de mai multe legume vă poate ajuta să respectați o dietă de slăbit, potrivit unui studiu din publicat în Jurnalul European de Nutriție Clinică.

Cercetătorii au studiat de adulți supraponderali pe parcursul unui an, în timp ce țineau dieta pentru a slăbi.

mâncați aceste 2 lucruri împreună și pierdeți 10 kg de grăsime abdominală și grăsime secundară!

Un grup pur și simplu a urmat o dietă cu calorii restrânse, concepută pentru a permite pierderea în greutate; celălalt a urmat cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă cu calorii restrânse, dar și-a dublat dimensiunea porției de fiecare dată când au mâncat legume.

Grupul cu legume duble a slăbit mai mult pe termen scurt și, nu este surprinzător, au raportat că se simt mai puțin înfometați în perioada de studiu de 12 luni, comparativ cu grupul care pur și simplu a consumat mai puține calorii.

cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă

Creșteți aportul de legume începând cu fiecare masă cu o porție de legume - indiferent dacă este o supă mică de legume în piure, câteva bastoane de morcov și țelină sau o salată verde cu frunze.

Încercați să adăugați spanac și roșii tăiate proaspete la mac și brânză și să utilizați produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi; dacă mențineți aceeași dimensiune a porției, puteți economisi mai mult de de calorii.

cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă

Lucrați pieptul și abdomenele Veți obține cele mai bune rezultate dacă asociați dieta de slăbit cu o rutină de exerciții. Activitatea fizică vă ajută să ardeți mai multe calorii - deci este mai ușor să creați un deficit caloric pentru pierderea de grăsime - și vă ajută să vă consolidați mușchii, astfel încât, atunci când pierdeți în greutate, să arătați mai tonifiat și mai potrivit.

cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă

Construiți-vă pieptul și mușchii abdominali cu antrenament de forță. Push-urile, muștele și rândurile îți lucrează partea superioară a corpului, inclusiv pieptul și spatele, și îți antrenează abdomenele pentru a-ți tonifica secțiunea cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă, în timp cum să pierdeți pieptul și grăsimea de burtă scândurile și cotletele de lemn îți vizează direct mușchii abdominali.

Informațiiimportante